Flytta till en storstad

Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1154145 av Geta
Svar från Geta i ämnet Flytta till en storstad
Nej, KBT har inte visat sig vara så effektivt vid schizofreni. Det finns inget som botar schizofreni.
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Geta.
Mer
4 år 11 månader sedan #1154146 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Flytta till en storstad

björk skrev: Jag bodde i Höör
detta var rätt kinky,..


Ja, det lät onekligen perverst.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 11 månader sedan #1154156 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Flytta till en storstad
Håller med Admin att att det ligger mycket hos en själv, själv bor jag i en by och hade jag flyttat till en stad hade det gjort mig mer anonym men samtidigt jag har inte gett mig själv sjukdomen och varför ska jag skämmas för den självkänslan kommer inifrån och den får man bygga upp sten för sten alla är vi olika och olika måste få vara, jag är den jag är och möjligheten att växa försvinner inte när du blir äldre inte ens när du har schizofreni och jag tror det finns en acceptans där ute.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1154162 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Flytta till en storstad

Geta skrev: Nej, KBT har inte visat sig vara så effektivt vid schizofreni. Det finns inget som botar schizofreni.


Hmm...
Men admin skrev i ett tidigare inlägg i den här tråden att kbt var lika effektivt som antipsykotiskt läkemedel.
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Modesty.
Mer
4 år 11 månader sedan #1154164 av Geta
Svar från Geta i ämnet Flytta till en storstad
Den uppgiften har jag aldrig sett.
Mer
4 år 11 månader sedan #1154193 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Flytta till en storstad
Jag bor i en halvstor stad, centralt, i ett 13 våningarshus på 8e våningen. Trivs perfekt. Det är som ostkupan i stuket och där trivdes jag oxå perfekt....i mitt studentrum på 12 m2. Cykelmeck på rummet. Tvätta cykeln i duschen som JAG städade även om vi var 2 på den.