Samboskap

Mer
18 år 1 månad sedan #35922 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Samboskap
Tråkigt att din relation inte funkade! :cry:

Hoppas ändå att du senare kan ta till dig det, att i den situation du befann dig i ändå tycks vara det rätta.

Jag tycker deffenitivt att du så snart som möjligt skaffar eget boende och en ny vän.

Låt inte detta dra ut på tiden utan var väldigt aktiv i att skaffa en egen Lya!

Säg som det är! Det tror jag du kan säga till dina vänner.

Ett tips till dig; Ta och skriv ut detta och ge till dina vänner och prata med dem.

Kanske trots allt att du kan bjuda hem dem till dig hos dina föräldrar, så ni kan göra något festligt i alla fall. :P

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 1 månad sedan #35932 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Samboskap
Jag tycker du gör rätt som flyttar hem till dina föräldrar när det inte fungerade hos din kusin. Att det inte gick så bra kan bero på att lägenheten var för liten - en etta. Det blir lite trångt att dela på två olika personer. Ni hade nog egentligen behövt ha en tvåa egentligen att dela på för att det skall fungera.

Du får väl förklara för dina gäster att du har flyttat tillbaka till dina föräldrar. Kanske kan du ha din fest där?
Mer
18 år 1 månad sedan #35934 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Samboskap
Det är bra att du har dina föräldrar att flytta hem till nu... sen kan du ju leta efter en egen lägenhet... det behöver ju inte bli långvarigt hos dina föräldrar...

Studerar du? Då kanske du kan få ett studentrum...

Ha festen ändå... det är väl kul att träffa kompisarna även om det inte är en inflyttningsfest... kalla det en vårvinter istället!
Mer
18 år 1 månad sedan #37061 av Saari
Svar från Saari i ämnet Samboskap
Jag tror att jag har separationsångest.

Det blev ingen fest här hemma heller. Ärligt talat så skiter jag i någon jävla fest, jag skiter i allt och vet inte om jag orkar fortsätta kämpa längre. Så jag spenderade ett par tre dagar med överdoser och med att skära. När jag gått berserk på grund av Stilnoct och dagen efter skurit mig så att jag fick sy så fick både jag och mina föräldrar nog, så nu är jag inlagd. Det är fan fjärde gången i år, jag blir så jävla less. Så nu håller jag på att utredas och det är skrämmande men känns ändå bra för då kanske jag kan få rätt hjälp, allt har ju bara blivit mycket sämre sedan jag för första gången träffade en psykolog. Medicinen hjälper inte mer än att jag inte kan gråta ut min ilska som förut.

Som sagt, jag är förstörd. Men det blir faktiskt bättre av att få höra ärliga ord och tankar från er. Nu ska jag bara ta reda på om jag vill fortsätta eller lägga av.
Mer
18 år 1 månad sedan #37077 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Samboskap
Hoppas att det snart känns bättre...
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #37084 av
Svar från i ämnet Samboskap