Olyckligt kär?

Mer
17 år 11 månader sedan #39881 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Olyckligt kär?
Nja, du vet brinnande människor lockar.
De utstrålar liv och vilja.
Kul att höra att du gör det nu Flisan.




Själv samlar jag mod för att ringa på en annons.
Mer
17 år 11 månader sedan #39931 av flisan
Svar från flisan i ämnet Olyckligt kär?
Jag vet inte om jag brinner och utstrålar liv.....
Ibland kanske, när jag har en bra dag. Men det finns ju så många andra dagar som du vet. Det är dessa man ska uthärda.
Men man kan ju inte göra mer än att vara sig själv och försöka göra så gott man kan. Förhoppningsvis så är det någon som ser en en dag.
Lycka till Undrande, du klarar det!
Mer
17 år 11 månader sedan #39946 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Olyckligt kär?
Mjo, men du brann iaf där en stund, du har inte låtit så brinnande på länge ju.

Tycker mest man måste ta vara på de små stunder man fortfarande lever. Fast det känns nu som det går åt rätt håll, om än så sakta.
Mer
17 år 11 månader sedan #39950 av flisan
Svar från flisan i ämnet Olyckligt kär?
Hej
Jo mitt mående går ju upp och ner. Kanske har jag inte varit brinnande på länge...
Jag var det nog ett tag där, jag håller med. Nu är det mera ljummet. Men ändå, det kunde vara betydligt värre. Det finns saker som jag är tacksam över.
Jag önskar att allt går bra för dig.
Mer
17 år 10 månader sedan #42480 av flisan
Svar från flisan i ämnet Olyckligt kär?
Hejsan

Tänkte jag skulle fortsätta på denna gamla tråd, med en liten uppdatering.
Det gick ca en månad då jag inte träffade den här killen, men så gjorde jag det på midsommarafton....Det låter ju riktigt romantiskt, och det var det också, tror jag i alla fall.
Jag hoppas att det som hände inte hände bara för att vi var berusade. Det blev många timmar av bara tittande i varandras ögon och kyssande.
Det slutade hemma på hans studentrum och han undrade om jag inte ville sova över. Men jag kände att jag inte pallade, så jag sa att jag ville gå hem, det är ca 7 km och inga bussar gick. Klockan var då 06.00 och jag promenerade halvvägs hem genom en öde stad. Sen insåg jag att jag skulle ta en taxi, för det var långt i från tryggt att gå helt själv hem.
Nu känner jag mig upprymd och hoppas att vi ska träffas snart. Men jag är tjurig nu och tänker inte ringa, eftersom jag ringde sist.
Vi får väl se vad som händer.
På sätt och vis är det dumt att träffa någon när man har druckit för då blir man osäker på vad den andre menade. Samtidigt kan det ju ofta behövas lite berusning för att våga sänka garden och närma sig någon annan. Något som senare kan leda till något mer.
Ja ja, så är det med den här saken.
Vi får väl se om det händer något eller om vi båda ska tramsa runt ännu ett tag.
Mer
17 år 10 månader sedan #42481 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Olyckligt kär?
Vad trevligt med en romantisk midsommarafton!!! Lycka till med kärleken!