Dejt 5

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #41135 av
Svar från i ämnet Dejt 5
Jag förstår hur du menar, jag läste nyss om Aspberger.

Nej nu måste jag sluta för ikväll.

Godnatt med er alla. :)
Mer
17 år 11 månader sedan #41351 av flisan
Svar från flisan i ämnet Dejt 5
Hej
Det låter på något vis som du trivs med din situation Fredric. Det låter inte som om du blev särskilt besviken över att det inte blev något med den där tjejen.
Det är ju bra att du har kommit fram till vilka behov du har och vilka du inte har.
Alla har olika behov och du verkar ha helt andra behov än mig. Men alla blir saliga på sin fason.
Om du är ute efter en relation baserad på sex så finns det säkert någon som passar, det finns människor till allt, det är en sak som är säker.
Vad det gäller ditt tränande så får du väl göra det som känns bäst. Att träna är nog alltid bra. Det verkar ju finnas andra också baserar sitt självförtroende på sitt utseende. Tyvärr förändras ju det med tiden, så det kanske kan vara bra att tänka ut något annat som är bra med en själv.
Jag hoppas bara att du inte äter anabola, för det kan vara riktigt farligt.
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 10 månader sedan #41807 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Dejt 5
Tack Flisan. Antagligen kommer jag inte orka träna lika mycket som förr dock. Det känner jag nu.
Jag ska försöka träna högintensivt två gånger per vecka i alla fall.
Om jag inte börjar på gym kan jag träna hemma för jag har redskap.
Och promenera mycket, röra på mig cykla och så.
Men du Flisan, jag har annat jag är bra på jag jobbar nästan varje dag.
Mer
17 år 10 månader sedan #41875 av Mesmerize
Svar från Mesmerize i ämnet Dejt 5
Synd att du ändrade första inlägget, jag hade gärna läst vad d stod från början
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 10 månader sedan #41876 av
Svar från i ämnet Dejt 5
Vad krävs det för att bli våldtäktsman?
Har alla/de flesta våldtäktsmän komplex?
Små kukar?
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 10 månader sedan #41877 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Dejt 5
Jag tror inte de flesta våldtäktsmän har komplex, snarare tvärtom.
Om man har komplex minskar risken för sådant betydligt tror jag.
De flesta sexualförbrytare är självsäkra och självhävdande.
Sådana killar som jag skulle aldrig begå en våldtäkt.
Det som krävs för att bli våldtäktsman/kvinna (det finns ju kvinnliga sexförbrytare med, se på Bobby fallet) är nog att man har ett stort behov av att få bestämma över andra och att utöva makt.
Glöm inte bort att det förutom sexuella övergrepp finns psykiska och fysiska också, och de begås av personer på båda sidor om lagen.
All har de en sak gemensamt: maktutövning. (Läs vad Sten Levander bruka skriva, han är bra på att förklara saker).
Om man har en liten eller stor kuk har nog absolut inget med saken att göra...
Det är de här tuffa typerna som vill bestämma över andra till varje pris som begår övergrepp i olika former, inte sådana som jag.
Det jag vill ha är mer [i:2tgs8pkk]ömhet och närhet[/i:2tgs8pkk] än något som har med våld och övergrepp att göra.
Jag är världens snällaste kille, och jag har aldrig ens tafsat på en tjej som inte varit intresserad av mig. Inte ens när jag varit full.
Det jag längtar efter är en ömsesidig attraktion. Att båda ska vilja samma sak. Kalla det kärlek eller lust om du vill, men det ska vara ömsesidigt.
Jag har asperger så jag har svårt att läsa av andra, därför måste jag vara extra försiktig ....