Dejt 5

Mer
17 år 11 månader sedan #41112 av Saari
Svar från Saari i ämnet Dejt 5
Du är väldigt rak på sak. Först var jag lite chockad då du pratar vilt och ogenerat om sex och är mycket detaljerad, men jag förstår också att det har att göra med Asperger syndrom. Var tjejen du träffade också autist? Kanske blev hon lite rädd om du var så rakt på sak. Ifall hon är autist så kanske hon helt enkelt inte tänkte på att det är respektlöst emot dig att spana på andra och sånt.

Hur det nu är så tror jag att gymmet är en mycket bra plats för att skaffa relationer. Hoppas du hittar ett bra gym att vara i!
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #41114 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Dejt 5
Vi pratade ogenerat om intima detaljer i vårt tidgare sexliv. Så är det när man har Aspergers. Det är ju viktigt att skaffa sig en bild om passformen stämmer :P
Vi trivs rätt bra ihop, och jag har träffat hennes föräldrar också.
På gymmet finns det många fina brudar. Men jag har svårt att hitta en samtalsöppning.
Jag funderar på att börja på ett ställe som heter gymbolaget.
Där kör de kroppsbyggning, det vill jag hålla på med: bygga upp mig lite och trimma midjan.
Men inga anabola för mig, det varken vill eller kan jag pröva på.
Jag ska bygga upp mig naturligt.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #41116 av
Svar från i ämnet Dejt 5
Okey, jag förstår erat förhållande. Fint att ha en sådan vän som man kan prata om allt med.
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #41117 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Dejt 5
Vi pratar om annat än sex med, men jag menar om man kan prata med en tjejkompis om sådant så har man ju i alla fall inte dåligt självförtroende.
Att jag vågar erkänna för en tjej att jag inte är så bra på det området visar ju att jag lyckats komma över mycket av mina gamla nojor.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #41118 av
Svar från i ämnet Dejt 5
Pratar man så mycket om intima saker kan det nog betyda att man har lite dåligt självförtrornde. Man försöker gömma sig bakom beklädnader, så att säga.
Försök tona ner just det samtalsämnet istället och låt det istället bli en upptäcksfärd för tjejen.
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #41119 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Dejt 5
Men man kan ju inte köra med falsk marknadsföring heller.
Jag är ju faktiskt kass på sådant, det är ju fakta, och då menar jag att det är gott självförtroende att erkänna det från början.
Bättre det och man kan fortsätta ha en bra vänskaprelation än att man ska förstöra allt med dåligt sex.
Men självklart pratar vi om mest annat än sex.