Ni över 30, hur känns det att inte ha barn?

Mer
6 år 1 månad sedan #1040296 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Nej!

ChujiYellow skrev: Jag sätter stopp för ytterligare lidande på den här grenen! Vore väldigt egoistiskt annars och så grym kan jag inte vara!

Håller med du. Ville aldrig föra detta vidare till nästa generation. Jag har dessutom aldrig trånat efter några skrikande ungar.
Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1040299 av lumpi
Jag "tar hand om" några kaktusar och andra svårdödade krukväxter :mrgreen: har haft katt i perioder och det har funkat bra. Barnkär är jag ju och att leka med och passa andras barn (under korta tider) fungerar bra. Jag vill bara inte sprida mina gener vidare till nån liten stackare som ska få uppleva samma h-vete i livet som jag gjort. Men när barn trotsar och skriker på ica och lägger sig på golvet till sina trötta föräldrars förtret, då är jag glad att jag är fri från sånt!
Last edit: 6 år 1 månad sedan by lumpi.
Mer
6 år 1 månad sedan #1040377 av Nissegossen
eftersom jag sade ifrån till henne inga barn så skaffade vi hund, han ligger nu på plats på Fridhems skogskyrkogård på Hisingen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1040379 av Geta
Min katt är begravd i min systers trädgård bland plommonträden.
Mer
6 år 1 månad sedan #1040381 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nej!
De enda växter som klarar sig här är aloe vera, en rotblöta eftersom den växer i halvöken så kommer kraftigt regn, eftersom de har korta rötter så sprids den med regnet, man behandlar den efter de klimatet och är bladen fyllda med vatten behöver den inte vatten förrän bladen börjar blekna, ge dem en rotblöta så blir bladen gröna och är fulla av vatten, den kan stå emellan en eller två månader utan att man behöver vattna dem

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1040382 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nej!
Man ser det direkt på bladen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum