Roomie

Mer
5 år 9 månader sedan #1070109 av rymd
Svar från rymd i ämnet Roomie

Admin1 skrev: Vilken hyra har du nu och vad kostade korridorrummet?


Nu är jag inneboende i tre rum och kök och betalar 2700 (studentlägenhet, halva hyran) + halva försäkringen, el och nät. Det blir ca 3100/m. Senaste korrerummet gick på 3300 i grundhyra.
Mer
5 år 9 månader sedan #1070111 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Roomie
Det var inte i våras Geta, det ligger längre tillbaka då man brukade få ommålning vart 12 år. då sade de, det är för nära semestern på hösten pengarna slut, därefter måste en besiktning göras och jag ville då inte ha upp dem.

läget blev låst

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1070133 av rymd
Svar från rymd i ämnet Roomie
Nissegossen, du sa det själv, ring hyresgästföreningen och få hjälp.

Annars låt en kontaktperson göra det åt dig
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 9 månader sedan #1070139 av Nissegossen
Sommar tjejen! Min kp har semester men han vet min situation, Skulle det var något får jag kalla på militären och få dem att bekämpa fienden...:rotfl

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1070141 av rymd
men då är det lugnt, be honom fixa din situation pronto när han är tillbaka lol
Last edit: 5 år 9 månader sedan by rymd.
Mer
5 år 9 månader sedan #1070142 av Nissegossen
Att vara arbetande förman det är jag bekant med och jag kan ge order. En gång var det två syskon, de skulle byta lägenhet med varann, flyttbilen stod där men det vara bara ett tjafsande innan jag sade slutsnackat nu flyttar vi.

Efter flytten tackad en av dem och hon sade utan din hjälp hade det inte blivit någon flytt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum