Varför bildar inte vi schizofrena vänskap eller kärleksrelationer?

  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 8 månader sedan #1078570 av Lester
Rrushflower det är snarare man får dubbla problem med att ha en partner som är oxå sjuk! Det blir inte bara ens egen sjukdom utan sin partners oxå! Nej helt rätt det är inte bra att skaffa barn om man kommer slå dom! Sedan finns det rädslor om att man skulle slå sitt barn men det är bara rädslor och man ska aldrig låta sig styras av rädslor utan av sånt som får en att må bättre och göra såna saker så man lyckas med sitt liv!

Tex ibland blir jag rädd för att jag är en mördare men sen i nästa sekund vet jag alltid att jag är ingen mördare och sätter stop för det! Jag har sedan lovat mej själv att skulle rädslorna ta över och jag styrdes av detta och det blir för extremt jobbigt att inte låta bli att mörda så tar jag av mej livet innan jag gör nåt som inte jag kan leva med!
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1079008 av Rrusheflower
Det finns dom som menar att man får en partner som sig själv. Att man inte förtjänar en smartare eller rikare eller mer vältränad person om man inte själv är på samma nivå. Men som sagt just nu så är jag singel. Och visst man kan prova att vara ihop med nån men sen när du ser att han slår dina barn, då är det försent, då är dom skadade. Ingen återvändo.
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
5 år 8 månader sedan #1079052 av Maxjohan1983
Jag har insett att många kvinnor som är på min våglängd oftast inte är så kloka/visa.
Och intellekt å intelligens värderar jag högt.

sv.wikipedia.org/wiki/Den_gamla_kvinnan

Det var bra att jag hittade denna info. Då får jag försöka sålla bort häxorna. :?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
Mer
5 år 8 månader sedan #1079060 av björk
En kille som hette Janne hade
sitt schizofreni mecka i sin lägenhet
där samhörighetens törst stillades.

Schizofrenas gud fader.
Omåttligt populär. Han fick beröm
för de att han härbärgera psykiskt
sjuka där han bor.
  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 8 månader sedan #1079072 av Lester
Jaha var det så du menade! Fatta aldrig! Ja karlar som slår barn ska man helt undvika! Även karlar som behandlar kvinnor dåligt eller har dålig kvinnosyn!


Ja jag har en god väninna som har fått nyligen besöksförbud igenom mot en som misshandlade henne och hon frågade hur hon ska undvika detta i framtiden! Jag sa du är så ung fortfarande att tiden utvisar! Man lär sig med åldern