Varför bildar inte vi schizofrena vänskap eller kärleksrelationer?

Mer
5 år 8 månader sedan #1078486 av Cosmos
Superoptimisten Carmen har åter talat. Och vad är det för mediciner som gör dig sjuk? Vilken övervakning? Väck inga björnar sover. Många av oss har vänner och en och annan kärleksrelationer. Det är ingen omöjlighet. Stoppa ner den våta offerkoftan råder jag dig!
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1078494 av Rrusheflower
Jag personligen är väldigt misstänksam mot min omgivning och får katastroftankar att alla vill döda mej. Dessutom så väntar jag på den rätta även om jag har gjort vissa misstag i mitt liv. "All in or nothin." En sjuk kvinna kan acceptera en sjuk man problemet blir då vem som ska ta hand om barnen om dom får barn. Själv så sover jag på dagen och kan inte sova på natten, och man får inte slå barn.
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
5 år 8 månader sedan #1078499 av Cosmos
Det gäller att hålla paranoian på avstånd. Själv har jag ett stoppord som jag tar till när negativa och paranoida tankar kastar sig över mig. Konstigt nog hjälper det, avleder.
Ett stoppord kan vara precis vad som helst men det är viktigt att det är ett positivt ord som väcker fina minnen till liv.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1078529 av Carmen Al Kebab
Båda kan ju ta hand om barnen. Det är när ena partnern blir inlåst som den andre måste ta hand om barnen. Osannolikt att båda föräldrarna blir inlåsta samtidigt.

Man kan ju passa på att ragga på avdelningen.
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1078535 av zoegas
Du har inte span på dig såtillvida du inte har massa hotfulla ideeŕ i din dagbok eller vad. Läs i tidningar hur de saknar poliser för att reda upp dödsskjutningarna och handgranatkastningar. Varför skulle de prioritera dig? Är det för att psyka dig så du mår dåligt?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 5 år 8 månader sedan by zoegas.
Mer
5 år 8 månader sedan #1078537 av Carmen Al Kebab
Första gången jag blev inlåst så raggade jag på en tjej, andra inlåsningen så blev jag raggad på av en äldre tjej... Man bör passa på att ragga där inne medan man är inlåst.