ska på dejt är superglad för det! några ord om råd..... vet inte hur man dejtar.

  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089193 av Lester
i helgen ska jag på en dejt! han vet om att jag har psykoser, han jobbar som mentalvårdare och har själv psykisk ohälsa....

vad behöver jag tänka på? jag gillar honom verkligen och vill att det ska funka....

han är smart, begåvad, har humor och är jävligt snygg..... allt om inte jag är..... men jag gillar honom verkligen...


och säg inte va dej själv vilket jag är men det skulle inte precis stjälpa att ge stöd och råd.... det här är i princip den första dejten som jag går på sen jag blev sjuk i psykos.....


tja jag vet inte riktigt och har ingen aning om vad är en dejt?
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Lester.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089219 av Geta
  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089222 av Lester
vad tror du från internet såklart, varför spelar det nån roll? *nyfikenpådittsvar* hehe

kanske inte mest perfekta forum att fråga hur man dejtar
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089226 av charlie2
jag vill också gå på dejt jag älskar att utföra oralsex på kvinnor.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089366 av Carmen Al Kebab
Lester, jag tänkte dejta min kurator eftersom vi hade bra och flörtig kontakt... Men sedan insåg jag att hon är sjukare än jag... Så var uppmärksam så du inte hamnar i ett förhållande där andre parten har makt över dig.

Jag tycker du ska dejta andra patienter istället... Då har dem ingen makt över dig... Din skötare däremot kan påstå att du är sjukare än vad du är och få dig LPTad ifall han av någon anledning inte gillar dig längre.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089372 av Zoidar
Vad skulle jag ge mig själv för råd? Ta det inte för allvarligt. Går det bra går det bra. Om inte kommer fler turer. Och om jag skulle råka ta det allvarligt så är det lugnt ändå, jorden snurrar oavsett. Lite så försöker jag tänka.

Anchored in Christ ✟