ska på dejt är superglad för det! några ord om råd..... vet inte hur man dejtar.

Mer
5 år 7 månader sedan #1089431 av Crusader

Carmen Al Kebab skrev: Geta, varför är du så dömande? Det kanske är en ung kille med lite erfarenhet av tjejer?


Du skrev i ditt inlägg att du ska på "dejt" ... Och sen skrev du att han vill gifta sig ...

Om man analyserar det första du sade så får man uppfattningen av att du inte känner denna killen så bra , eftersom du ska på dejt !!! En dejt brukar man oftast kalla det i början av ett förhållande eller i inledningsfasen av ett förhållande.

Det andra du sade var att han vill gifta sig ... Då ringer ju givetvis massvis med klockor i huvudet på oss som läser detta eftersom en person man ska på "dejt" med oftast betyder inledningsfas.

Så av en analys av det du skrev först och därefter så kommer man till slutfattningen av att den här killen vill verkligen ta väldigt snabba steg ...

Men vi har inte all information och vi kan bara göra en bedömning utifrån den information du skriver och delar med oss och jag drog samma slutsats som Geta.




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089432 av memphis
var dig själv ja, men var ditt "bästa själv".
glad - ingen tycker om en negativ gnällspik
generös - alltid imponerande
glänsande djup - visa din vishet, som jag vet att du har!

good luck!
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089437 av Carmen Al Kebab
Om det är en ung kille med lite erfarenhet av tjejer så kan man inte klandra han för att vara riktigt kåt?
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Carmen Al Kebab.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089444 av Vierja
Prata om saker du är intresserad av, lära känna personen. Lätt att man fastnar i zonen där man vill ha en relation mer än vad man vill ha någon som är för en.
Försök att enjoy yourself kortfattat. Är han med på noterna så är det ämnat.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089449 av Crusader

Carmen Al Kebab skrev: Om det är en ung kille med lite erfarenhet av tjejer så kan man inte klandra han för att vara riktigt kåt?


Att vara brunstig som en hingst ...... Och att vilja gifta sig är 2 väldigt olika saker. Jag är kille så jag kan skilja på dessa 2 .

Att en brunstig kille lovar guld och gröna skogar enbart för att få ligga kan jag förstå. Men att säga att man vill gifta sig är lite att ta i tycker jag.

Men om du nu vet att han är "kåt" som du säger, så kanske du ska ligga med honom och se om han fortfarande har giftas planer efteråt.

lol

Va inte förvånad om han ändrar sig ....




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089453 av Geta