ska på dejt är superglad för det! några ord om råd..... vet inte hur man dejtar.

Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089392 av Crusader
Lester,

Mitt råd är : Var dig själv




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan #1089403 av Lester
vi pratar om giftemål, han vill ha bröllop med släkten.... och jag vill rymma.... det kan gå åt helvete
Mer
5 år 7 månader sedan #1089414 av Richard
Sist jag var på dejt, så var det med mitt ex. Vi hade träffats via en gemensam bekant (min KK... :roll: ). Jag bjöd henne på en pizza o vi pratade lite om våra diagnoser, men jag tror det inte är så bra. Sen var det hemma hos min (f.d) KK som vi festade. så sa min (f.d) KK; -Vi ska hem till D*****! Hon har ingen kille, det kanske är nått för dig Richard!? Men jag sa; -Nä, jag vill ha J***** (alltså mitt ex som var med), lite blygt.

Senare på kvällen frågade hon om vi skulle kyssas o det gjorde vi. Sen gick vi o hade sex. Vi var ihop i ca 7 månader. Jag var alltför frånvarande, o det vet jag. Jag tror inte förhållande är min grej...
Mer
5 år 7 månader sedan #1089415 av Geta
Har han börjat tala om stort bröllop med släkten innan ni har träffats? Han verkar vara het på gröten.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089419 av Zoidar

Geta skrev: Har han börjat tala om stort bröllop med släkten innan ni har träffats? Han verkar vara het på gröten.


:rotfl

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 7 månader sedan #1089422 av Carmen Al Kebab
Geta, varför är du så dömande? Det kanske är en ung kille med lite erfarenhet av tjejer?