Fråga om porrkonsumtion! OBS långt inlägg!

  • AnnaS
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #47655 av AnnaS
Hej,

Jag har några frågor dels angående min pojkväns porrkonsumtion och andras.

Jag vet att de flesta människor kollar på porr/har kollat på porr och gillar det. Visst, inga problem med det. Men det jag undrar är hur vanligt det är att man fortsätter ha sex med sig själv och/eller konsumera porr när man skaffar sig ett förhållande? Jag kan bara gå till mig själv, och vet att jag onanerar en hel del mindre när jag har ett förhållande.

Nu är det så här att jag börjar bli riktigt tröt på min pojkvän och hans porrberoende (ja, det är så jag kallar det). Vad jag har vetat så har han väl kollat på porr någon gång då och då, precis som "alla" killar. Men för en tid sedan märkte jag att det började ploppa upp en jäkla massa popups på datorn, vi fick konstiga program installerade o.s.v. Detta gjorde att jag blev misstänksam över vilka sidor han varit in och kollat på. Så jag började helt enkelt kolla tidigare, och visst - han hade porrsurfat. Och inte så lite heller! Då vi jobbar olika skift så går vi oftast om varandra med några timmar, ibland är han hemma vid fem och jag vid sju o.s.v. Hursomhelst, det jag märkte då jag började hålla koll på tidigarefliken var att han daglien kollade på porr på Internet - vissa dagar kunde han kolla på 5-6 filmer och vissa dagar hela 20 filmer. Jag fick en chock!

Jag tog upp detta med min pojkvän, som blev extremt irriterad och påstod att jag snokade o.s.v. Jag berättade att anledningen till varför jag kollat berodde på alla popup fönster och konsitga program som installerats. Efter en tid diskussion sa han iaf, att om jag störde mig på detta så lovade han att sluta kolla på porr. Det var ändå inget viktigt för honom... Jag sa att han inte behövde lova någonting, men han skulle prompt lova att aldrig mer kolla på porr. Yeah, yeah tänkte jag!

Efter hans såkallade löfte så tänkte jag inte mer på att kolla tidigarefliken, utan valde helt enkelt att lita på honom - tills en dag då jag satt mig vid datorn (bärbara) och det började poppa upp massa konstiga program. Jag körde Ad-aware, och kollade sen tidigare. Och han hade återigen kollat porr. Detta gjorde mig irriterad eftersom han lovat (på han initiativ). Denna gång hade han också kollat på en 15-20 filmer. VARJE DAG (tidigare spars i en vecka på vår dator). Detta gjorde att jag fortsatte ha koll, och VARENDA DAG som han är hemma tidigare än mig/börjar senare än mig så sitter han vid datorn och r-nkar och kollar på porr. Vilket gör mig oerhört irriterad just pga hans löfte. Jag tar upp detta med honom igen... till en början blånekar han tills jag visar motsatsen, och han ber om ursäkt, och lovar igen att detta inte ska upprepas. Jag säger att nu handlar det inte så mkt om porren längre utan att han ljuger om det. Och det gör mig förbannad! Ljuger han för mig igen så kommer jag bli ursinnig berättar jag. Tilläggas bör att när jag började märka att han kollade på porr så här mkt så avtog vårt sexliv väldigt mycket.

Jag fortsätter hålla koll på tidigare och han fortsätter runka och kolla porr, jag säger ingenting utan ligger lågt för att se om han tänker säga något eller om de fortsätter. Och det fortsätter... En morgon när jag började jobbet tidigare än honom så satt jag mig i bilen vid 09.36 (kommer ihåg det för jag var försenad), när jag kommer hem från jobbet kollar jag tidigare för att se om han kollat porr. Och ja det hade han, kl. 09.40 kollade han sin första porrfilm, och denna dag kollade han väl på en 15-20 filmer. Och detta händer alltså varje dag, varenda förbannade jävla dag sitter min pojkvän och r-nkar till MINST 10 porrfilmer. Så fort jag försvinner ut ur lägenheten så på med datorn och ner med kalsongerna. Enligt mig är detta helt jävla sinnessjukt, eller? Är det mig det är fel på?

Är det så här det går till? Snälla killar svara ärligt så jag vet, konsumerar ni verkligen så här mycket porr i ett förhållande DAGLIGEN? Sen han har börjat kolla på porr så här mycket så har vi som jag skrev inte haft ett spec. bra sexliv, jag försöker... men han har inte lust spec. ofta. Konstigt? Neeej, han runkar ju en jävla massa gånger om dagen. Han är väl helt jävla slut. Jag har tagit upp sexlivet med honom, och frågat om han inte tänder på mig och om vi kanske ska flytta isär pga det här? Han blir helt förkrossad och säger då att han älskar mig mer än mest och att han absolut inte vill lämna mig...

Jag tog då upp det här med porren igen, han blånekar, ber om ursäkt och säger att nu ska det inte hända igen. Jag förklarar igen att jag bara vill veta varför han kollar så himla mkt, något måste ju vara fel? Eller? Och visst får han koll på porr, så länge vi har ett bra sexliv och så länge han inte ljuger för mig. Men han säger neeej, neeej jag ska sluta. Jag gillar det inte ens (joo tjena). Jag säger då åt honom som ett litet test´; Kan du svära på att du aldrig mer kollar på porr? Och om du gör det igen, så lämnar jag dig? Är det okej? Han säger att det absolut är okej, och säger att det var bra att jag tog upp detta så han visste att jag menade allvar.

Men nu har alltså bägaren runnit över. Förra helgen var han barnvakt åt sin 5åriga lillasyster en hel dag, jag skjutsade dit honom på morgonen och hämtade honom på kvällen. Han hade då med sig vår bärbara dator. Dagen efter kollar jag tidigare fliken för att se om han hållit sitt löfte. Och döm om min förvåning - när jag ser att han suttit och kollat porr i stort sett hela dagen när han varit barnvakt åt sin lillasyster. Hur sjukt är inte det? Hon sitter inne på sitt rum och leker, och vad gör han? Jo , sitter i tvrummet och runkar? Jag är helt förkrossad och börjar tro att det är en jävla sexgalning jag bor ihop med.

Vad är det för fel på honom? Vad f-n ska jag göra? Jag älskar honom och vi har levt ihop länge, men det här börjar göra att känner för att packa mitt pick och pack och dra. Om han inte ens kan låta bli att runka och kolla på porr när han sitter barnvakt.. då är det tamef-n nått riktigt stort fel i huvudet anser jag.

Vad anser ni? Är det normalt att en sambo konsumerar så mycket porr? Alltifrån 10-20 porrfilmer varje dag? Och sedan ljuger om det? U tell me...

EXTREMT TACKSAM FÖR SVAR!

/A
Mer
17 år 8 månader sedan #47658 av Q.L
Jadu.... Jag tittar på porr då o då...men defenitivt inte i den utsträckningen som din pojkvän gör....

Jag vet inte....kanske fel att fråga men hur är erat sexliv är? Jag vet att människor som inte får till det med sina pojk/flickvänner vänder sig till onani o porr....
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #47659 av
Det är lite mycket porr kanske men inte konstigt på ngt sätt.

Han kan inte tänka sina tankar av nån anledning med dig. Han kanske tänder oerhört på dvärgväxta feta svarta män men älskar dig och vill ha normal kärlekssex med dig.

sen kanske han inte runkar oavbrutet när han ser porr?
Mer
17 år 8 månader sedan #47661 av Nissegossen
Hu gammal är han? Är han fjorton skulle jag mycket väl förstå honom och det med att han tittar på 15-20 filmer om dagen, är han vuxen och lite äldre verkar det mycket.

Har du själv kollat in dem? Det är ju faktiskt så att du själv kan kolla in och titta på vad han tittar på. Är det fullängds videor eller bara korta samples på någon minut?

Säg dig att om du själv tog och satt med honom medan han kollar på porr. Tycker det kan vara värt ett försök samtidigt som det kan hända att det blir en nytändnig på ert sexliv.

I annat fall kan du ju skaffa dig någon annanstans att bo, det är inte speciellt konstigt om människor glider ifrån varandra.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Tom
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #47663 av Tom
Du killen är sjuk i huvudet. Han har inte ens vett att dölja vad han har sökt på...Får jag fråga om din pojkvän är dum? Klarade han skolan?
Du blir lyckligare med en annan man.
Mer
17 år 8 månader sedan #47664 av Nissegossen
Han kan mycket väl ha gjort det för att du skall se vad han håller på med. Det är precis som Tom säger, det är bara att gå in på internet alternativ och klicka på rensa tidigare.

Vill han/du göra det grundligare kan man gå in på utforskaren och göra likadant där!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum