Fråga om porrkonsumtion! OBS långt inlägg!

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #47671 av
Konstigt inlägg. Anna S.... Lägga ut hela sitt namn o eftenamn så där på internet. Hur har ni det med PUL här?

Jag tror knappast på riktigheten här...


PLocka bort inlägget, Admin1!!
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #47685 av
är du eller din pojkvän schizofren eller vad har inlägget med schizofreni att göra? för övrigt kan man ju undra hur bra ert förhållande ni har. om det varit bra hade han nog inte konsumerat så mycket porr.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #47688 av
Din kille verkar ha tvångsmässigt beteende, skulle nog kalla det missbruk när det sker så pass ofta och utan kontroll. Han verkar behöva hjälp, Kanke terapi kan vara nåt.
Mer
17 år 8 månader sedan #47694 av Isa-Alise
Kanske familjerådgivning skulle vara nått för er... det här är väl knappast det enda problemet i relationen.... ärlighet kanske är ett mycket större problem som behöver pratas igenom... förväntningar när man är barnvakt... hur fungerar vardagslivet... och hur är förtroendet er emellan i andra sammanhang? Jag rekommenderar familjerådgivning...
Mer
17 år 8 månader sedan #47695 av stefan
Mitt förslag är att ni letar upp lite trevlig erotik och tittar gemensamt. För mig personligen känns det olustigt att sitta ensam och kolla. Vidare vet jag att min tjej inte skulle uppskatta om jag gjorde det.
Mer
17 år 8 månader sedan #47698 av Sylviaplath
Hoppas du kan sluta 'vittjandet' av hans dator. Hitta istället din egen känsla för vad DU vill, och inse din begränsning för vad du kan göra ang hans porrmissbruk. Och kom ihåg, en missbrukares löften är ingenting värda. Och det är ingenting att moralisera över.