Lite hjälp tack

Mer
18 år 5 månader sedan #26866 av Mesmerize
Har försökt förr men fick inget vidare svar på frågan. Men jag försöker igen för jag vet att det finns många andra självmordsbenägna bröder och systrar här på forumet som kanske kan hjälpa mig

Hur som helst tänker jag ta livet av mig på onsdag. Ska börja kvällen på krogen och bli redigt kalaspackad och sen gå hem och svälja de mediciner jag lyckats spara ihop hemma. Det är nästan 40 st 15mg Sobril och ca 75 ml Theralen 40mg/ml. Nån som kan uttala sig någorlunda akurat hurvida det räcker?

Snälla snälla, slösa inte er tid på tid på att skriva massa snälla och uppmuntrande saker för det varken förtjänar jag eller kommer lyssna på (har redan psykolog och käkar citalopram och bla bla bla, inget hjälper mig) Speciellt den snälla tjejen med fisk-bilden, som alltid skriver vänliga saker till folk, jag har redan testat allt. Tack ändå dock =)
Mer
18 år 5 månader sedan #26867 av Xebeche_
Svar från Xebeche_ i ämnet Lite hjälp tack
Det är väll bara att prova eller?! Det är knappast som att du har något att förlora endå ... Men det var väll det du ville ha svar på , eller hur.

Eller posta du en tråd bara för att få en empatifix för ditt ego? Du skriver att du inte vill ha nått uppmuntrande svar. Att du har testat "allt". Men du har inte provat mina skor och det ska du vara glad för.

Jag måste mobba dig för signaturen. Det finns massor med asballa sätt att casha in på, åka till redlight o sätta en hora. Sen spotta pimpen i huvudet, när han vill ha pröjs. Raka skallen och streaka under Galatasaray-Fenebache. Attackera påven med gummiyxa osv osv... Men du väljer att ta en kväll på bonn-krogen för att sen äta piller som ska "hjälpa" dig. Inser du inte själv hur jävla patetiskt det är? Och hur jävla fyrkantigt du tänker. Dags att vakna kanske? Och nä, du är fan inte mitt syskon. Detta var inte menat som ett snällt svar, men nånn snällhet förtjänar man fan inte om ber om hjälp för att mörda någon.
Mer
18 år 5 månader sedan #26868 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Lite hjälp tack
-
Mer
18 år 5 månader sedan #26873 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Lite hjälp tack
Isa-Alise har rätt! Det är Bad kharma att ta livet av sig. Du får leva liv efter liv tills du kommer förbi dfen punkt du tog livet av dig vid förra gången.
Detta ända tills du inom dig löser detta och inte tar livet av dig. Det kan dessutom bli värre för varje gång.

Detta att leva i själva varat och acceptera livet för vad det är, är bättre.
Då har man äntligen förstått något och det blir något bättre att leva.

Kom ihåg det, att ingen bryr sig om var du köpt din tröja.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 5 månader sedan #26880 av Mesmerize
Svar från Mesmerize i ämnet Lite hjälp tack
haha, jag blir inte förvånad. De flesta människorna på det här forumet är alltid lika godhjärtade. Men var är de elaka och cyniska när man behöver dem?
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #26883 av
Svar från i ämnet Lite hjälp tack
man kan väl vara elak mezmerise men om någon villa tt en annan människa ska ta sitt liv är det ond vilja och något som inte borde accepteras. tycker inte du ska sätta skulden på någon ung som kommer och ger dig ett tips, sedan när du är död har du lagt din dödsskuld på en annan människa eftersom du inte verkar må bra när du tänker såhär