självmord...

Mer
18 år 4 månader sedan #29495 av Vargen
Svar från Vargen i ämnet självmord...
din bild av verkligheten är försvartad antagligen och förmodligen ser du inget ljus i att leva heller. det här är bara lögner som blivit inmatade i ditt medvetna, men som går att överrösta med vilja. jag tycker det var bra och klokt tänkt av dig att tänka på din familj istället för att låta lögnerna ha ihjäl dig
Mer
18 år 4 månader sedan #29496 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet självmord...
hjälp mig...jag vill inte ner igen..
Mer
18 år 4 månader sedan #29497 av AmandaS
Svar från AmandaS i ämnet självmord...
Hej Interlude,
jag har läst dina inlägg och förstår att du inte mår bra. Mitt enda råd till dig är, sök hjälp och gör det nu! Ring psykakuten, mobila teamet, eller vad som finns där du bor. Vänta inte! Krya på dig, hoppas du får hjälp snart.
Mer
18 år 4 månader sedan #29498 av Frenia
Svar från Frenia i ämnet självmord...

Interlude skrev: hjälp mig...jag vill inte ner igen..


Om du vill prata så finns jag på msn: <!-- e --><a href="mailto:ediila@hotmail.com]ediila@hotmail.com[/url]<!-- e -->

Lev väl!
Mer
18 år 4 månader sedan #29501 av flisan
Svar från flisan i ämnet självmord...
Du måste tänka på dig själv nu. Sök hjälp.
Låt allt annat vänta, strunta i alla runt omkring. DU är viktig, och du behöver få stöd NU.
Det är bättre att du åker in till akuten nu än att du väntar tills det blir värre. Vägen tillbaka blir bara längre.
Du klarar det, du är stark men just nu behöver du andras beskydd.
Ta hand om dig!
Mer
18 år 4 månader sedan #29524 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet självmord...
Om man fastar eller äter för lite kan man känna sig deprimerad vet jag av egen erfarenhet, när jag fastade en gång. Försök att äta, så kanske du mår lite bättre. Viktigast är nog att du söker hjälp mot dina besvär som du nu har. Tänk på att du förtjänar att må bättre än du gör nu. Din familj skulle säkert tycka samma sak om de visste hur du egentligen mådde.