imovane

Mer
18 år 2 månader sedan #31993 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet imovane
imovane är jag väldigt beroende av.
för höga doser av imovane leder till stora minnesluckor, personlighetsändringar och hallisar. Blandar man dessutom alkohol med imovane..blir det kaos. ett jävla kaos. man gör saker man aldrig skulle göra. jättefarligt.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #31999 av
Svar från i ämnet imovane
jag menade faktiskt att dö, men då får jag fixa nåt annat...mår skiiiit....
Mer
18 år 2 månader sedan #32000 av flisan
Svar från flisan i ämnet imovane
Hej

Att ta många Imovane kan vara väldigt farligt det måste du förstå.
Det är allvarligt.
Sök hjälp, var som helst.Om du vill leva, och det tror jag att du vill.
Tror du inte att du skulle ångra dig om du tog livet av dig?
Det är mycket du kommer missa. Livet kommer inte alltid vara som det är just nu, inte för någon.
Ring akuten på en gång om du känner så här. Vänta inte och gör inget du får ångra.
Du kommer kunna kämpa dig ur svackan. Det är inte lätt men det går med hjälp och tid.
Ditt liv är värdefullt. Precis som alla andra människors.
  • Lina
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 dagar sedan #38127 av Lina
Svar från Lina i ämnet imovane
Det var jag som skrev detta inlägg för ca3 månader sen nu...ville bara berätta att jga mår så himla mycket bättre nu även om jag inte alls m¨år toppen...Allt jag gått igenom har fått mig att tänka på ett annolunda vis mot förr, det är på ett sätt bra. men jag vågar inte längre försöka prova nya saker, med rädslan att misslyckas, så var jag inte alls tidigare, utan då gick jag på första bästa idé och lyckades den inte var det inte hela världen, men nu är jag rädd för att jag ska hamna i samma tillstånd som tidigare, usch säger jag bara. Att man inte bara kan få en garanti på att man inte kommer hamna i en psykos igen, vore så himla skönt tycker jag!
Hur gör ni?
är det vanligt att man får flera psykoser under en livstid?
Min diagnos är på gränsen till schizoaffektivt syndrom samt depression med psykotiska inslag!
mvh Lina
  • Skeezix
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 dagar sedan #38131 av Skeezix
Svar från Skeezix i ämnet imovane
Imovane är nästan omöjligt att överdosera så du måste nog hitta något annat om du har tänkt ta slut på lidandet tyvärr :(

Medecinerna nu för tiden är svåra att ta livet av sig med så du måste nog hoppa från en hög byggnad eller köra in en stenvägg med bilen.

Nu tycker jag nog att du borde tänka över det här många gånger för tänk på alla omkring dig som du förstör för med :)

Försök hitta en lösning till att leva kvar så länge det går iaf.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 dagar sedan #38137 av
Svar från i ämnet imovane
ja men jag skrev ju att jag mår bra idag, ville bara visa på skillnaden från de gamla inläggen o nu...jag har ju funderat tusen gånger, plus att jag mår bättre av mig själv nu!