imovane

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #31951 av
imovane skapades av
undrar hur många imovane man kan ta samtidigt innan man helt enkelt försvinner???
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #31952 av
Svar från i ämnet imovane
Undra inte för mycket !
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #31980 av
Svar från i ämnet imovane
varför???svara istället, annars provar jag...
Mer
18 år 2 månader sedan #31982 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet imovane
Hej

Ingen bra idé att straffa sig själv tycker jag. Försök lev igenom ångesten. Benzopreparat i stora mängder mår inte kroppen bra av, men den överlever ändå chocken. Fundera över vad det är som har lett dig till den här återvändsgränden där du börjar fundera i dessa banor. Var snäll mot dig själv och sök hjälp, någon att prata med om det du känner.
Ta hand om dig
*KRAMAR OM*

/Sofie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #31985 av
Svar från i ämnet imovane
15 mg och ett par öl borde hjälpa. Om du inte med "försvinner" menar dör, då får du se dig om efter ett annat preparat.
Mer
18 år 2 månader sedan #31988 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet imovane
När jag för 2 år sedan knarkade på imovane tog jag 30 mg. Det slutade med att jag satt och körde i bilen och körde rakt in i ett staket. Det skulle kunna varit en människa och detta gör jag aldrig om. Nu vet jag ej om du kör bil med imovane i kroppen men överdosera inte imovane utan som sofie skriver,genomlev hellre ångesten än ta till massa sömnmedel. Man får ta tag i det som är jobbigt än att knarka bort det. Det tror jag är enda sättet att bli tagen på allvar. Hitta en vis terapeut att prata med så blir det nog bättre.