Är jag farlig?

Mer
6 år 6 månader sedan #989891 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
Annars, vem tycker Ni var farligaste människan som Ni känt här på jorden?

Jag har stött på 3-4 sådana människor i mitt liv som var potentiell farlig för mig. Det var egentligen hela min släkt för det kunde säkert lika gärna dödat mig också för mina anklagelser mot en i släkten men de tog mig till psyket istället, våren 1990. Sen när jag var 5 år gammal och var utsatt för en riggad trafikolycka utav en gubbe var också farlig för mig - och då vart jag bara barn. Sen var mitt X någon i hennes gäng som gjorde hemfridsbrott och misshandlade mig.

Ja, det fanns säkert fler som kunde ha dödat mig - skrev spontant just nu!
Mer
6 år 6 månader sedan #989893 av Geta
Svar från Geta i ämnet Är jag farlig?
Just nu är jag rädd för Donald Trump. Den mannen kan ta sig för med vad som helst.
Mer
6 år 6 månader sedan #989894 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
Ok, men det är ingen som du känner personligen!?
Mer
6 år 6 månader sedan #989896 av Geta
Svar från Geta i ämnet Är jag farlig?
Knappast.
Mer
6 år 6 månader sedan #989913 av cecilia76
Svar från cecilia76 i ämnet Är jag farlig?
Tror att hyfsade relationer är jättebra för att stabilisera läget.Men det där med missbruk borde bytas ut till bruk. Alkohol kan vara förrädiskt för oss med klent psyke.
Mer
6 år 6 månader sedan #989922 av memphis
Svar från memphis i ämnet Är jag farlig?
jag känner mig något uppvarvad men lite miljöombyte kommer nog göra gott. Jag är inte farlig, bara man är varlig. Nä skämt åsido, jag befinner mig fortfarande i samma isolerade by. Bara 500 meter längre bort, men jag var väldigt pressad där ett tag och kände mig hotad. Nu ska jag bara köra fly/undvika-metoden för jag vill må bättre inte begå stora misstag, absolut inte, kommer inte att ske! Stockholm snart, flyga dit :)