Är jag farlig?

Mer
6 år 7 månader sedan #977626 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?

Utomjordingen skrev: Min teori är varför man kanske kan telepati:

Kisel finns i de flesta aktiva elektroniska komponenter, såsom dioder, transistorer och integrerade kretsar.

Utomjordingen skrev: Hm... i jordens skorpa finns 15,6 % kisel och 29,8 % syre om det har med det att man kanske kan ha telepati?

Utomjordingen skrev: Tänkte på det eftersom vår kropp innehåller stora mängder kiseldioxid i form av flytande kristaller. Den största ansamlingen finns i hjärnan... .


ispegelland skrev: Det var en ovanligt intelligent teori Utomjordingen! Låter troligt kan gå.


Den här telepati teorin hade jag redan när jag var runt 20 år gammal och hörde röster - alltså, redan i början av 1990-talet! När man hör röster då får man hiskeliga teorier om allt möjligt... .
Mer
6 år 7 månader sedan #977632 av saara
Svar från saara i ämnet Är jag farlig?
Jag är inte farlig. :)
Mer
6 år 7 månader sedan #977654 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Är jag farlig?
Nä, ingen skulle påstå det saara

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 7 månader sedan #977655 av Geta
Svar från Geta i ämnet Är jag farlig?
Jag är inte säker på att jag är ofarlig. Därför ser jag inte på skräckfilmer, där jag kan få idéer.
Mer
6 år 7 månader sedan #977664 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Är jag farlig?
När man upplever fullkomligt på riktigt att ens liv är hotat....att några vill döda en.....då kan man nog gå utanför gränserna för att skydda sig.
Mer
6 år 7 månader sedan #977680 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Är jag farlig?
Om någon dödade mig, skulle den personen vara skyldig mig ett liv, gratis resa till där jag finns hos Gud, hoppas att jag aldrig blir utsatt för ett försök att döda mig, det är inte min sak att göra det. Jag lämnar över det till högre makt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum