Är jag farlig?

Mer
6 år 8 månader sedan #972204 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Är jag farlig?
Tycker inte det stämmer för du är inte dömd för ett våldsbrott. Man bör vara dömd för att vara farlig och en med tvångsvård i öppenvård kan bara ha vart en fara för sig själv.
Mer
6 år 8 månader sedan #972481 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
Precis, jag är inte våldsbenägen och finns inte med i brottsregistret!

Det som kanske kan tyckas vara farligt när det gäller mig är mina vanföreställningar som kanske inte är vanföreställningar.

Tillexempel:

Jag yrade om kometer, utomjordingar, 3:e världskrig, parallella världar, telepati med mera sist gång jag var inlagd på psyket. Tror att det är mest jag och mig själv som plågas av det.
Mer
6 år 7 månader sedan #972784 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Är jag farlig?
Sådana vanföreställningar brukar inte vara farliga utan mer förföljelseidéer att man är hotad eller skall bli dödad av någon.
Mer
6 år 7 månader sedan #974363 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
År 2014 när mina vanföreställningar (som kanske inte är vanföreställningar utan är på riktigt) var som mest tydligast så var det i alla fall för mig väldigt farligt. Min kvinna såg att det inte stod rätt till mig utan hon ville hela tiden att jag skulle läggas in på psyket vilket jag till slut gjorde för det bröt ut fullständig augusti-september månad - år 2014.

Då år 2014 befann jag mig helt inne i en abstrakt värld!
Mer
6 år 7 månader sedan #974582 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Är jag farlig?
Var det då du blev ombordtagen av ett UFO?
Mer
6 år 7 månader sedan #975996 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
Ja, psykiskt UFO-ombordtagen blev jag faktiskt! Tror det var 3:e gången sen våren 1990 - minns inte riktigt?!

Annars, den här grejen med kometen/asteroiden tror jag en faktor av flera faktorer bottnar mycket i att jag har förträngt mitt eget självmord under stort sett i hela mitt liv:



Min ena sida vill innerst inne dö men den andra sidan hos mig förtränger den ena sidan... nåt sånt... .

Eftersom jag vet när kometen kommer också så ser jag det lite som det är ett utdraget självmord på något sätt.