Visa o berätta om era ärr (OBS! Ingen uppmuntran till självskadebeteende!)

Mer
5 år 9 månader sedan #1070621 av krokus
Har ett ärr på höger underarm efter att ha bränt mig på värmerören i ugnen som 12-åring. Huden bubblade bort, men jag vågade inte säga det till pappa. Jag satte på ett vanligt plåster och låtsades som om inget hänt.
Mer
5 år 9 månader sedan #1070622 av Nissegossen
Var uppe i Kortedala torg i stan. Pratade med scouter och visade på en av deras kartor med hjälp av en penna och ett papper, jag lärde dem att beräkna avståndet på kartan genom att placera ett streck på papperet för varje delsträcka på en stig, klart tog man papperet till skalan och där har man hela sträckan i rak form och jag sade så beräknar ni hur långt det är på stigen tills ni har kommit fram

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1070623 av Amandara
Jag har sprungit öringen ett par gånger....4 tror jag. Farsan vann oringens elitklass 69 när jag låg i magen.....jag är född i en formtopp! Han vann blä en dalahäst med en halv meter i mankhöjd.....den står framför mig nu för den här jag tagit hand om när ingen Annan ville ha den. Skitfin!
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1070624 av Nissegossen
En kondom man gör hål i är en oring

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1070626 av björk
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 9 månader sedan #1070777 av Zoidar
Har ett ärr på benet jag skulle kunna visa bild på, 5x10 cm. Det uppkom i samband med en självskada. De flesta verkar inte tänka på det när de ser mitt ben, eller så vill de inte säga något om det.

Anchored in Christ ✟