Visa o berätta om era ärr (OBS! Ingen uppmuntran till självskadebeteende!)

Mer
5 år 9 månader sedan #1070472 av Amandara
Jag har en rakbladsärrad arm men det är sen gammalt....syns inte så mycket ärren är bra mäkta. Men i alla fall....olycksfall i arbete.....
Mer
5 år 9 månader sedan #1070476 av Zoidar
Jag har ett ärr på benet jag inte är stolt över i.o.m. det är kopplat till en självskada.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1070567 av Utomjordingen
Jag har ärr på huvudet och stort är på magen på grund av trafikolycka när jag var 5 år gammal. Sen har jag flera andra ärr på huvudet på grund av flera misshandel. Även ärr på handleden på grund av olycka - jag skar mig på taggtrådsstängsel. Sist men inte minst så har jag ärr på vaden på grund av en cykelolycka.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 9 månader sedan #1070601 av Amandara
Jag har oxå taggtrådsärr....på benen....efter åren som orienterare när man hängde dubbelvikt över något rostigt taggtrådsstängsel man inte sett då och då.... Man är men ärrad veteran! I idrottssvängen och psyksvängen....
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1070611 av Utomjordingen
I mitt fall när det gäller ärr på handleden:

Skolavslutning 9:an så var jag på Beach Party med mina klasskamrater. Vakten slängde ut mig för jag var full. Försökte komma in igen genom att klättra över taggtrådsstängseln men misslyckade kapitalt. Skulle sen gå ner till vattnet för att tvätta bort blodet. En upptäckte mig och ringde efter ambulansen så jag hamnade på lasarettet och de fick sy handleden.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1070617 av Nissegossen
Har inte kvar ärret, jag låg på avd och jag var där rökfri en månad inlagd och i huvudet hade jag ett litet barn som upprepade ordet cigarrett i varje sekund. Efter en månad tog jag stegen till mitt emot mitt rum, det var rökrummet och jag bad om att få en cigg. De tittade förvånat på mig och säger du röker ju inte? jo sade jag kan någon bjuda på en cigg. detta var en som hörsammade och hon gav mig en MInden en cigg smaksatt jag tyckte det var pest, rökte och för att straffa mig själv för att ha rökt fimpade jag i näven, jag var skitförbannad på tjejen i huvudet

Hur ser din kropp ut om man talar om att springa på nivå kurvorna?

Amandara

Jag har oxå taggtrådsärr....på benen....efter åren som orienterare när man hängde dubbelvikt över något rostigt taggtrådsstängsel man inte sett då och då.... Man är men ärrad veteran! I idrottssvängen och psyksvängen....
Oringen?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.