Hur behandlas ni?

Mer
5 år 7 månader sedan #1091192 av Melody
Svar från Melody i ämnet Hur behandlas ni?
Tycker jag behandlas som dum och stort barn. En del av mig är svag, men jag är inte dummare än andra för det. Känner att jag behöver hävda och stå på mig hela tiden. Jobbigt.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 6 månader sedan #1092226 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur behandlas ni?
En hel del av de som kommer i kontakt med psykiskt sjuka är falska, det stör mig faktiskt. De ska prata så mjukt och vara så förstående. Jag tar hellre en direkt otrevlig människa, som han som sa åt mig att lämna hans kiosk när kompisen och jag var där för att tippa.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1092228 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Hur behandlas ni?
Jag har alltid på ett sätt behandlats respektfullt utav alla förutom utav min mamma som fattar nada!
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1092229 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Hur behandlas ni?
Jag blir behandlad precis som innan av vanliga människor men eftersom jag umgåtts mest med psykiatrimänniskor som en del av min behandling så tror jag andra har ändrat åsikt om mig :)
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 6 månader sedan #1092231 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur behandlas ni?
Det är bra, Utomjordingen. Hoppas ni blir sams, du och din mamma. Att man blir dåligt behandlad är kanske naturligt. Man är annorlunda, svag. Det svaga och sjuka måste bort, det är nedärvt.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1092246 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur behandlas ni?
krokus
Tycker jag behandlas som dum och stort barn. En del av mig är svag, men jag är inte dummare än andra för det. Känner att jag behöver hävda och stå på mig hela tiden. Jobbigt.

Har hänt mig ganska nyligen att en inom vården behandlat mig som om jag var ett barn, vilken oupplyst människa det är rent ut sagt, så jag hade haft viljan att kalla henne idiot men det får jag inte säga enligt Bibeln

Fy fan för att bli behandlad som ett barn det är kränkande.

Förr var det prästen som hade folk pga att de förr hade hand om folkbokföringen och en präst skrev om en på 1800-talet för en idiot men han kanske inte läst Bibeln?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.