Nu har jag gjort bort mig? Vill inte till behandlingshem!

Mer
5 år 3 veckor sedan #1141645 av Admin1
Blir det inte dyrt med missbruk?
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141653 av memphis
Om något är dyrt så är det väl att ha droger som daglig vana! Kan ju kosta alltifrån 500kr om dagen och uppåt. Det är därför droger förstör ens liv, för ekonomiskt blir det svårt att gå ihop.
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 veckor sedan #1141762 av RainDrops
Har slutat knarka!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141763 av Miika
Bra! Fall inte dit igen..
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141784 av Nissegossen
Jag har funnit att det man missbrukar, det måste man kunna ha hemma utan att röra det. Jag slutade röka hade köpt snus, sade till mig själv när jag skulle somna i tanken, Nisse det första du gör på morgonen, ta en snus.

Jag vaknade och jag mindes klart orden från gårdagen, jag tog en snus, jag hade både skuren tobak, även råtobak, en jag kände då var ju kåt på min tobak hon fick all tobak jag hade.

Mina blodvärden var så dåliga förra året att jag fick en utskällning av två läkare. Vårdcentral och psyket hon kom hit med min ssk som senare hotade med Överläkare, jag sade själv förra året jag tror inte jag lever till min födelsedag dag i år. Jag tog en öl i två dagar jag hade äppelvin i jäskärlet, hade öl i kylen, jag stoppade då att dricka. ssk mejlade mig och sade alkoholmarkören då förkortningen CDT jag googlade och såg att efter 5 veckor utan alkohol är värdena normala, jag höll upp en månad och frågade ssk är det 5 veckor nu? Jag tror det åtminstone en månad. 5 veckor, ja jag tror det. Jag gick till kylen och tog en öl.

Jag hade ingen abstinens jag har alltid släckt törsten med vatten, uttrycket ömsom vin ömsom vatten har fog för sig. Därför ingen abstinens

Släcker man törsten på vatten med alkohol kräver senare kroppen alkohol för att fungera, då sitter man på bänken utanför systemet nästa är döden

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141794 av Klanggedin
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Vilken soppa ska du vänja av dig nu? Det blir svårt 99 procent av alla som gör det själv halkar dit och det är inte ens säkert att du blir clean av ett behandlingshem... Men du, du har inget att förlora? Right?