Nu har jag gjort bort mig? Vill inte till behandlingshem!

Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1141835 av Nissegossen
Ett år innan jag insjuknade satt jag tidigt på stamstället puben, de hade nyss öppnat och jag satte mig vid ett bord, personalen lät mig sitta där. Inga pengar till en öl inga cigg, i skallen dyker det upp. Nisse du är fast för ölen du är fast för tobak, inte en grej till.

Mina kompisar dök upp, det löste allt både cigg och öl.

Tre veckor senare sade en tjej vi åker hem till mig och om du vet något om stan, ligger ett område varken långt från Liseberg i Bö ett villa område med hög status hon bodde i sin fars villa ett två vånings hus, hennes pappa var en hög jurist. Vi kom dit och vi var ensamma hon frågade vill du dela en holk med mig? Ja sade ett klart nej. Då sade hon då får du gå. Jag gick

Epilogen är, jag hörde av en kompis att där hon bodde då hällde hon eldfarlig vätska över sig och tände eld på sig. Senare var jag på Allaktivitetshuset Gyllenkroken en ung tjej sade jag har fått en ny lägenhet. Samma område som hon som brann ihjäl. Den tjejen sade någon har brunnit där, men det gör inget den är helrenoverad. Tro mig jag bet i tungan och höll käft

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Nissegossen.
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 veckor sedan #1141838 av RainDrops
Nissegossen det var väldigt bra gjort!
Klangen har nån sagt du är lik Anders Breivik? Lol
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141841 av Klanggedin
Nissegossen är helig och pratar om den mänskliga kraften till förändring.

/Raindrops
Till utseendet?
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141847 av Nissegossen
Prova floden Ganges

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141851 av Klanggedin
Det är ju indien, visste du att den var helig i Vedan, alltså Hinduisternas heliga bok?
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141884 av Nissegossen
Visserligen men vi har inga heliga kor här, så du får ta dig till Indien för att träffa din heliga ko, då är Ganges närmast

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum