Nu har jag gjort bort mig? Vill inte till behandlingshem!

  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 veckor sedan #1141909 av RainDrops
Nej du ser inte ut som ett monster en söt liten knagare
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141933 av Nissegossen
Gnagare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 veckor sedan #1142324 av RainDrops
Jag skiter fullständigt i det korrekta upplärda bara för du är hjärntvättad av universitet behöver inte andra vara det! Så du kan stoppa ditt anmärkande upp i arslet för jag bryr inte mej ett skit! Skitgubbe
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1142344 av Nissegossen
:rotfl Har för övrigt ingen högskoleutbildning, så skit på dig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Nissegossen.
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 veckor sedan #1142377 av RainDrops
Jaha var det inte lilla skitgubben som satt och skrev hur han utbilda sig till ingenjör? Eller ska jag plocka fram det för påminna herr "senila" lilla skitgubbe
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1142437 av Nissegossen
Jag är fackskoleingenjör men den är borta ur utbildningen för länge sedan, men det hindrar inte jag är fackskoleingenjör. Hus står där de står då jag jobbade där, Dock jag hade den gången praktik och en lägenhetsdörr i en uppgång hamnade på fel ställe, jag blev uppkallad till platschefen han sade du har satt en dörr fel där, men den är bättre placerad än vad Arkitekten som först gjorde planlösningen tänkt sig så den får stå kvar. Jag vet exakt var den står, under den finns något annat, men det behöver jag inte påtala här.

Den står i en förort i stan

Du kanske bor i lägenheten?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Nissegossen.