Fallenhet för missbruk

Mer
4 år 4 månader sedan #1214980 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fallenhet för missbruk
Får ta det lugnt med mitt hemmagjorda det har bra styrka nu, det är berusande väl i nivå på köpt på systemet, faktiskt så slår det hårt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1214992 av Maxjohan1983
Death Metal och Thrash metal. Det tycker jag hjälper då jag har en sämre dag.

Jag har två missbruk är läsk och poker online. Hittade ett sätt att spela poker i lördags. Så gjorde insättningar på en amerikans sida.

Nu spelar jag bara gratis turneringar med "comp points" efter att jag förlorat två tusen kronor ... jag springer så dåligt att jag börjar tröttna på den sidan jag spelar på. Kanske är riggad från sidan.. Svårt att veta`?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 4 månader sedan #1214993 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Fallenhet för missbruk
Super skallen i bitar på aquavit. Det är bara för mycket.
Mer
4 år 4 månader sedan #1214996 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fallenhet för missbruk
En gammal bil, får man snapsa bra för att starta den i kylan, en fet blandning, då går det, men motorn får inte bli sur!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1214997 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Fallenhet för missbruk
Ja jag går inte igång. Är bara hatisk och lyssnar på destruktiv musik. Förbannad.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215546 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Fallenhet för missbruk
Da tyder det vel på at det ikke egentlig er alkohol som er grunnproblem, Fantasio?