Ett beslut har mognat inom mig

Mer
3 år 9 månader sedan #1267591 av Vittrad
Det låter som ett vettigt beslut, Nisse.
Mer
3 år 9 månader sedan #1267622 av Nissegossen

Lejonhjärta skrev: Heja Nisse! Detta är ett bra beslut! :)


Tack hjartat

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • matti
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1267623 av matti
Svar från matti i ämnet Ett beslut har mognat inom mig
Jag har varit utan Buprenorfin 11dygn nu,huvudet har klarnat upp en del,som att komma ut från ett dimmoln,
förut tog ja det för att vara mera social,minska ångest,"piggna till" jo så fungerade det,personerna i Finland som
använde Subutex eller Subuxon,tjaa vilken mängd per dag att lägga under tungan ca12mg-34mg Bupre,största delen använde sprutor ändå
för att kunna sälja resten till andra personer ,blev mera och mera användare,Det systemet var "Persreiän keskipiste"

Nu har de på A-kliniken äntligen förstått att dela ut gratis droger orsakade mera klienter
Nu för tillfället finns det int till salu på gatan,buprenorfin knappt ingenting

För att klienterna får Pubidal spruta under huden placerad,ungefär 128mg som skall fungera en månad
och sedan byter de ut till ny spruta,en viss tid,inte menat resten av livet
Jag har int haft så här lång paus av den drogen på 3år.

En sak i gången,att sluta alla preparat på en gång,
tjaa ytterst svårt en lång tid,hur länge tid??ja vet ej

Käkade just två mg Xanor med en öl 5,3% ,fick mina humörsvängningar i något balans

Men kämpa på NIce Nissegossen,om du klarar av det så ger du mej lite mera hopp att bli helt nykter nån dag
Mer
3 år 9 månader sedan #1267645 av Admin1
Starkt, Nissegossen att lägga av.
Mer
3 år 9 månader sedan #1267648 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ett beslut har mognat inom mig
Det är nog nödvändigt för att du ska få leva några år till, Nissegossen. :grandpa
Mer
3 år 9 månader sedan #1267649 av krokus
Bra beslut, Nisse! Lycka till och fortsätt kämpa! :hjärta