Missbruk

Mer
3 år 5 månader sedan #1300773 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Missbruk
Det har blivit lite lättare att andas i denna monokultur där bara en åsikt har varit den rätta under den speciella perioden. Mest märks det på TV4 som numera är väldigt noga med att alla sidor får komma till tals.

Själv har jag alltid reagerat på begreppet 'antirasist'. Särskilt som dessa "antirasister" oftast består av huvklädda yngre män med tillhyggen och stenar. Inom media betecknas de numera som autonoma grupperingar. Detta är felaktigt. De är vänsterextremister och ingenting annat. Men ingen från vänster kan tydligen vara extremist...

Förresten, är man bara antirasist när man är vänster? Bara undrar.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300774 av Geta
Svar från Geta i ämnet Missbruk
PK-klimatet håller på att luckras upp.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1300789 av krokus
Svar från krokus i ämnet Missbruk

Fantasio skrev: Jag måste skärpa till mig och dra ned på drickandet, för Stesoliden vill jag inte bli av med. Jag vill ha mer Stesolid, 40 mg om dagen låter lagom.

Hallå Fantasio! Skärp dig! Vill du dö inom kort? Du är på god väg. Läste du ens vad jag skrev tidigare i tråden? Du är uppenbarligen redan beroende av Stesolid!
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1300797 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Missbruk

Fantasio skrev: Jag måste skärpa till mig och dra ned på drickandet, för Stesoliden vill jag inte bli av med. Jag vill ha mer Stesolid, 40 mg om dagen låter lagom.

Det är lika bra att erkänna att du är en benzoknaprare. Du säger dig inte vilja bli beroende av benzo men det är ju du så det räcker ända till Venus. Efter 40 mg Stesolid om dagen, vad vill du då ha? 60, 80, vad är nog? Jag vet inte, du säger att du ligger på sängen mestadels, hur mycket ångest har du egentligen då? Stesolid brukar bara skrivas ut som 5 mgrammare till människor med massor av ångest, varför har du så mycket när du mest bara är inaktiv och slö? Blir förbannad.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 månader sedan #1300798 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Missbruk
Det var inte min mening att göra dig upprörd. Cosmos. Jag "måste" ha i mig 40 mg för att bli lugn och avslappnad.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1300809 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Missbruk

Cosmos skrev: Det har blivit lite lättare att andas i denna monokultur där bara en åsikt har varit den rätta under den speciella perioden. Mest märks det på TV4 som numera är väldigt noga med att alla sidor får komma till tals.

Själv har jag alltid reagerat på begreppet 'antirasist'. Särskilt som dessa "antirasister" oftast består av huvklädda yngre män med tillhyggen och stenar. Inom media betecknas de numera som autonoma grupperingar. Detta är felaktigt. De är vänsterextremister och ingenting annat. Men ingen från vänster kan tydligen vara extremist...

Förresten, är man bara antirasist när man är vänster? Bara undrar.

Vilken dum fråga. Såklart inte. Du kan inte mena på fullaste allvar?

Fantasio du måste lära dig att hitta andra sätt att må bättre. Lära dig att ta hand om dig så att det fungerar långsiktigt. Jag tror på dig. Inte vill du egentligen ta massa stesolid?
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.