Missbruk

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 månader sedan #1304681 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Missbruk
Jag vet inte. Jag tacklar livet bäst när jag är salongsberusad. Livet får en guldkant kan man säga. Jag drack nio starköl i onsdags och höll på att försova mig till injektionen. Fick frågan hur jag hade det med drickandet, jag luktade väl äcklig gammal fylla.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1304712 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Missbruk
Är det vanligare med missbruk bland oss män som har olika former av psykoser och olika former psykossjukdomar? Memphis har knarkat men det var länge sen. Sedan Cosmos går väl tolvstegsprogram för beroende med alkohol. Det är två kvinnor med missbruk. Vi verkar vara fler män som har olika problem med pågående missbruk eller haft en historia om missbruk. Jag kan komma på runt tio män här på viska. eller är vi fler män som är aktiva mer eller mindre hela tiden på viska sedan finns det periodare? Är det så? Så därför inte så många kvinnor med missbruk. Eller kvinnor på viska över huvud taget oavsett missbruk eller inte.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304768 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Missbruk
Det är 25 % som har missbruk och 25 % som haft det tidigare. Oftast är missbruket vanligare i början.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1304781 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Missbruk
Perioden jag insjukna i schizofreni började med heroin. Höll på med det i fem år. Nu har jag inte tagit det på tolv år.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304784 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Missbruk
Starkt gjort Pimed. Heroin är den verkliga djävulen av alla droger.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1304823 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Missbruk

Cosmos skrev: Starkt gjort Pimed. Heroin är den verkliga djävulen av alla droger.


Tack babe! Det var en levande form av helvete på alla värsta tänkbara sätt. En sannerligen mardröm.