Beroende

Mer
17 år 5 månader sedan #55588 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Beroende
De flesta AA möten jag varit på har det aldrig varit någon fascist-alkoholist som kastar ut folk!

Du måste ha burit dig åt på ett sätt, som du har varit mot dem under inflytande av en psykos! Synd att "Alkoholist-fascisten" inte förstod det!

Jag kan bara beklaga din kvarvarande inställning till AA!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 5 månader sedan #55591 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Beroende
Ytterligare ja! Alla som vill bli kvitt ett alkoholberonde är välkomna! Men är du ute för att störa och inte kan erkänna att du är alkoholist, då frågar jag dig? Varför gick du då dit, överhuvudtaget?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 5 månader sedan #55592 av
Svar från i ämnet Beroende
du tolkar fritt hör jag. vem sa att jag var ute efter att störa?
Mer
17 år 5 månader sedan #55593 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Beroende
Du är på hugget! Det är jag också!

Men om du nu inte var där för att störa, så är ju fortfarande frågan?
-Varför gick du då dit övehuvudtaget? Man tar seden dit man kommer!

Passar det inte en själv drar man sig ut lugnt och stilla och låter det vara!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 5 månader sedan #55595 av
Svar från i ämnet Beroende
trams nissegossen, de skall ta emot alla som söker hjälp med öppna armar. annars förlorar ju mötena sitt värde.
Mer
17 år 5 månader sedan #55598 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Beroende
Har du skrivit reglerna?

AA startades utav alkoholister som satt på en krog i USA för en hel del år sedan, reglerna är bra! Kan du inte erkänna ditt alkoholberonde så finns ju ingen hjälp du kan få uitav AA!

Och du stör mig lite granna just nu! Så eftersom du är påstridig drar jag mig ur denna ordduell som inte leder någon som helst vart och låter påståenden och frågor förbli obesvarade i fortsättningen!

Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum