Sverige ett rättspsykiatriskt sjukt land

  • Schizobrain
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 4 månader sedan #263769 av Schizobrain
Svar från Schizobrain i ämnet Sverige ett rättspsykiatriskt sjukt land
Guldmedlem.

Gott Nytt År!!!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 4 månader sedan #263772 av Jocke
The final countdown. Tror mer på framåtskridande, att räkna ner betyder utlösning. Intressant för tjejer förvisso.

Nä, Europe fattade nog inte låtens betydelse, nämligen nedräkningen till att landa på månen 1969. Fy fan vilken pärs, skulle jag dö, med deras ankomst till månen?

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 4 månader sedan #263774 av Nissegossen
Det har ju bla i denna tråd varit tjafs om vissa ord, men som jag skrev förut, är språket föränderligt, så varsågoda nya ord som blev accepterade 2009!
www.sprakradet.se/6283
www.sprakradet.se/6285

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Schizobrain
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 4 månader sedan #263794 av Schizobrain
Svar från Schizobrain i ämnet Sverige ett rättspsykiatriskt sjukt land
Allafall,

Logik är kemi. Mekanik en annan del som har med fysik att göra. Intelligenta väsen är logisk-mekaniska enheter. I levande väsen; "guds skapelser", det mekaniska även kemi. I fallet döda väsen="människans skapelse" är det maskiner. Misslyckandet i att skapa artificiella avgudabilder dvs konstgjorda människor t ex genom kunskaper i Schizofreni säger att människan kommer dö ut. De heliga skrifternas gud finns inte (ej heller ritningarna på en människa).
V.S.B.
  • Schizobrain
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 4 månader sedan #263797 av Schizobrain
Svar från Schizobrain i ämnet Sverige ett rättspsykiatriskt sjukt land

Jocke skrev: The final countdown. Tror mer på framåtskridande, att räkna ner betyder utlösning. Intressant för tjejer förvisso.

Nä, Europe fattade nog inte låtens betydelse, nämligen nedräkningen till att landa på månen 1969. Fy fan vilken pärs, skulle jag dö, med deras ankomst till månen?


Nedräkning betyder att ändligt avgöra till skillnad från när man oändligt uppräknar. Eller räknar du på 10 fingrar?