jag är en lätt psykopat

Mer
12 år 8 månader sedan #424210 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet jag är en lätt psykopat
De ljuger och manipulerar för egen vinning utan hänsyn. Och de är kontrollfreaks utan dess like. Jag var tillsammans med en sån en gång. Och ska jag vara helt ärlig så var det riktigt synd om henne. Hon förstod liksom inte varför man ska ge pengar till fattiga. Eller hjälpa en utsatt. Hon kunde be till Gud, men bara för att få. När hon sårade så förstod hon inte och spelade en känslomässig reaktion som hon trodde passade in. Det måste vara fruktansvärt ensamt att vara empatistörd.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 8 månader sedan #424218 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet jag är en lätt psykopat
zoegas,

Beror på hur framgångsrika dom är. Finns vissa män som är riktigt framgångsrika och ändå kan dölja sig bakom sin mask. Antar att det är svårare för damerna som är empatistörda än männen för att männen oftast går efter instinkter och honan känslomässigt. Jag säger inte att männen är bättre än kvinnan utan att männen är mer överlevnadsinstinktiva. Med andra ord alpha hanar. Så där kan vara både framgångsrika män och kvinnor. Det är mycket möjligt att denna kvinna var sociopat vilket är mycket stor skillnad till en psykopat som har kontroll över allt. Sociopater saknar själv behärskning medan en psykopat har behärskning i varje läge.

Psykopaten är född med empatiskadan. Medan sociopaterna förlorar sin empati över en dålig uppväxt eller extremt trauma.
Mer
12 år 8 månader sedan #424219 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet jag är en lätt psykopat
Jo, men sen är du ingen att sätta diagnoser heller.. Partyjunkie kan man höra på namnet (no offence) är inte så speciellt framgångsrik. Och är man tillsammans med mig är man fan framgångsrik. :mrgreen:

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 8 månader sedan #424221 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet jag är en lätt psykopat

zoegas skrev: Jo, men sen är du ingen att sätta diagnoser heller.. Partyjunkie kan man höra på namnet (no offence) är inte så speciellt framgångsrik. Och är man tillsammans med mig är man fan framgångsrik. :mrgreen:


Zoegas Gröna paketet då eller :mrgreen:
Mer
12 år 8 månader sedan #424303 av Nissegossen

wasp skrev: Vad är en psykopat då Jocke?? Kan du ge en bra beskrivning? :?: :?:


www.psykopat.se/psykopat.php

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 8 månader sedan #424318 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet jag är en lätt psykopat
Trivs du fortfarande lika bra på avdelningen, partyjunkie?