har ni manipulerat er doktor nån gång?

Mer
15 år 10 månader sedan #130836 av Nissegossen
Jag hade en kvinnlig läkare, hon var nervöst lagd och hon hamnade senare inlagd på samma sjukhus som jag.
Jag fick tala om för henne vad jag ville ha och varför...

Hon blev förstörd på jobbet på grund av sin läggning, hon slulle aldrig haft det jobbet från början. Jag tyckte synd om henne, fast lite förundrad var jag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 10 månader sedan #130845 av kajmal
Svar från kajmal i ämnet krille
krille, jag vet inte vad kpt är, nej det är inte buddism eller nån annan religon, iutan ren och skär andlighet som finns oss alla människor förhöjt medvetande
Mer
15 år 10 månader sedan #130962 av Hanna_Norr
Ibland har jag lite svårt att förstå vad du skriver kajmal - men det är ändå intressant att läsa dina inlägg.

Jag har läst medvetandefilosofi 15 poäng på univeristet i vår och egentligen bara lärt mig det att vi aldrig kan veta hur det känns att vara någon annan. Vår medvetna upplevelse av världen är högst subjektiv. Jag kan bara försöka räkna ut hur andra känner sig - utifrån hur jag själv känner mig. Om man köper detta - så kan kan jag aldrig veta i förväg hur en läkare tänker - hur det känns att vara doktor kalle. Jag kan aldrig med säkerhet manipulera en annan människa. Läkaren måste låta sig påverkas. Blir han påverkad så är det inte tvunget för att han delar min medvetna upplevelse. Det betyder bara att hans medvetana tolkning av min påverkan leder till det resultat jag vill uppnå.


de tolkat ditt agewrande på ett sätt som gynnar dig.
Mer
15 år 10 månader sedan #130977 av kajmal
Svar från kajmal i ämnet svar
genom förhöjt medvetande, får du en annan persons medvetande att gå i de banor du tänker på, och på så vis så är du ochså hanns medvetande, det männskliga medvetandet är kollektivt, och har man kontroll på sitt eget medvetande kan man kontrollera andras, och i princip bestämma hur de ska känna sej, kontrolerande telepati, eller styra en annan persons medvetande
Mer
15 år 10 månader sedan #130978 av Bitte
Det låter som om du lyckats manipulera din läkare så att du som frisk har tillordnat dig sjukskrivning som sjuk. Det verkar vara dina egna metoder du skriver om här och tror att alla vi andra gör likadant.
Men då har du hamnat fel. Här går vi till läkaren för att kunna få må bättre med den hjälp som finns att få. Själv har jag börjat på PRE, psykiatrisk rehabiliterings enheten för att få hjälp så att jag ska må bättre.
Och förhoppningsvis slippa psykoser i framtiden.
Mer
15 år 10 månader sedan #130979 av kajmal
Svar från kajmal i ämnet svar
jag har skrivit en bok om mina upplevelser, varför jag har blivit klassad som schizofren, och inlagd många gånger men det har ingenting med verkligheten att göra, jag har haft full kontroll på mina tankar hela livet, men nu är det så att psykiatrin vet ingenting om medvetandet, och jag har därför blivit klasad som schizofren, dom hade inget annat att ta till "när jag upptäckte att jag var gud" vulcan ,se nu är det så att psykiatrin vet inte allt, och när dom kör fast, tar dom ofta till scihizofreni