Tror jag funnit "grunden" till mina psykiska probl

Mer
15 år 2 månader sedan #190112 av Buster136
Geta,

Jag tror ändå att det är bäst att umgås i verkliga livet i det långa loppet, men visst kan Viska vara ett bra andningshål för den som har svårt med att umgås IRL
Mer
15 år 2 månader sedan #190120 av Nissegossen
Geta,

Tror nog att Admin vet vad han gör, han gör inget slumpmässigt!
Han är noggrann och det enda jag tror att han var tveksam till hur många som skulle hitta sidan. Nu är viska så etablerat att det skulle funka en mycket lång tid i framtiden. viska är numera helt självgående och titta på hur medlems antalet snabbt ökar. Det är numer många som hittar hit och fastnar här och är mera aktiva här än förut!

Jag kan bara ge en eloge till Admin som är mycket kunnig inom många områden, så att man vill tro att han har medhjälpare som springer i kulisserna och tar reda på alla fakta han kommer med!

Skal bli intressant att se hur det går med IFS planer på en sajt för de med sjukdomen Schizofreni och hur de i så fall har byggt upp den...
Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • arija
  • Besökare
  • Besökare
15 år 2 månader sedan #190360 av arija
Tackar för denna sida Admin.och alla här! :hjärta
Och Malin som "invigde" mig.
Mer
15 år 2 månader sedan #190361 av malin71
...puss på dig, Arija... :)


Och alla andra givetvis oxå!
Jag säger även detsamma - Tack, Admin1 för att du startade detta forum!


XOXOX - malin71
Mer
15 år 2 månader sedan #190448 av Admin1
Schizophrenia.com var förebilden vid starten, men utan deras censur, som gjorde de flesta förbannade. Att jag startade viska.se berodde på att en kille på Schizophrenia.com hade startat en egen sajt Madnezz.com, som tyvärr nu är nerlagd. Jag tyckte att klarade han av det, så borde jag också göra det. Jag var dock tveksam om det skulle finnas underlag för en sajt, som Viska för lilla Sverige. Jag räknade på det med besökarna på Schizophrenia.com och det var tveksamt, men det funkade.
Mer
15 år 2 månader sedan #190451 av skord
du ska ha all cred admin. det här forumet kommer växa. och leva.


du är smart admin.