min kamp mot demonerna

  • trance
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 3 veckor sedan #286792 av trance
Svar från trance i ämnet min kamp mot demonerna
va, fast jag har aldrig tänkt det som att mina symptom är psykotiska, tror ni att det här är psykotiskt? jag hoppas inte det iaf. det är väl mer en slags väldigt stark mörkrädsla (för demonerna) fast det är mitt på dagen och ute bland folk också. det här med att jag inte fattar att det är min egen kropp jag ser har jag lidit av sen barnsben, jag minns det tidigast från när jag var 10. jag hör väldigt mycket röster vissa perioder, men jag har aldrig tänkt att det skulle vara tecken på psykos. borde jag vara orolig för det? shit nu blir jag orolig, tar jag för lätt på psykosproblematiken kanske? tycker ni inte jag är uppriktig mot mig själv? som du säger admin har jag bra verklighetsförankring nu. jag tror inte jag håller på att bli psykotisk, verkligen inte. jag tror inte jag behöver hjälp utan jag klarar mig helt själv. jag kan rida igenom det på egen hand. allt i livet som verkligen varit avgörande psykiskt har jag fått fixa helt själv, utan någon inblandning eller rådgivning från någon öht, jag är van vid det och tror att jag klarar det nu också.
Mer
14 år 3 veckor sedan #286796 av Potte-Boa Jösse
Vars f#n är en demon egentligen?
Mer
14 år 3 veckor sedan #286798 av Geta
Svar från Geta i ämnet min kamp mot demonerna
Inte ens i bibeln lär det stå om demoner-har man kommit fram
till nu.....
  • trance
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 3 veckor sedan #286801 av trance
Svar från trance i ämnet min kamp mot demonerna
ok, jag har insett att jag inte hör hemma här. men ni behöver inte ogiltigförklara mig ännu mer. det är just pga det här som jag inte söker hjälp, för jag vet att i slutändan sitter alla och skrattar bakom min rygg och tycker att jag kan gott klara mig själv.
Mer
14 år 3 veckor sedan #286819 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet min kamp mot demonerna
Demoner eller inte, jag tar dig på allvar och det gör nog de andra också. Så, det där du skrev är allt paranoja. Jag vill kalla det du har för hjärnspöken som du ser? Eller åtminstone upplever. Om "Du ser" Är du en utav ett fåtal, det har jag märkt, för att jag ser också saker och de andra har inte detta, så döm inte för snabbt. Det är vi några stycken här som "Ser" inom oss och vi är inte många på forumet.

Det brukar vara som vakna mardrömmar om du förstår mig rätt och kan bero på hjärnskada, eller tumör eller missbruk!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 3 veckor sedan #286821 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet min kamp mot demonerna
Trance, för att belysa hur jag mått skickar jag en länk om hur jag en gång kände mig!
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...ic.php?f=1&t=896 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum