Skit också.

Mer
11 år 6 månader sedan #524206 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Skit också.

Issa Jesus skrev: ja e i samma situation.

cigg eller benso.?

tar cigg hellre då.


Same, medicin gör livet bara skit för det mesta. Det lär funka för vissa folk men ej för alla. Ren gift är vad det är.

zoidar skrev: Trax, har du provat hjälpmedel, typ låtsascigg

www.kostdoktorn.se/smart-cigarett/


Du tänker på El cigg, kostar för mycket. Föredrar hellre om jag ska pröjsa så mkt för cigg så lägger jag hellre pengar på fin kvalite tobak i pipan.
Mer
11 år 6 månader sedan #524208 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Skit också.
Ja elcigg, men blir det inte billigare än att köpa tobak?

Anchored in Christ ✟

Mer
11 år 6 månader sedan #524209 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Skit också.

zoidar skrev: Ja elcigg, men blir det inte billigare än att köpa tobak?


beror på vilken sorts tobak vi pratar om. Jag kan köpa stora förpackningar tobak av en polare för 300 kr så räcker det 2 månader i pipan. Men han maler ju det själv så det blir billigare om jag handlar hos han. Men annars köper jag cigg i affären o dem räcker la ett par dagar per paket.
Mer
11 år 6 månader sedan #524228 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Skit också.

Traxerity skrev:

zoidar skrev: Ja elcigg, men blir det inte billigare än att köpa tobak?


beror på vilken sorts tobak vi pratar om. Jag kan köpa stora förpackningar tobak av en polare för 300 kr så räcker det 2 månader i pipan. Men han maler ju det själv så det blir billigare om jag handlar hos han. Men annars köper jag cigg i affären o dem räcker la ett par dagar per paket.


Ok, jag har sluppit sådana laster som tur är. Farsan gick över till snus, sen nu har han gått över till onico (nikotinfritt), så man kan säga att han lycktas sluta.

Anchored in Christ ✟

Mer
11 år 6 månader sedan #524606 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Skit också.
zoidar,

Starkt av din pappa att sluta snusa. Jag har läst att det är svårare att sluta snusa än att sluta röka.
Mer
11 år 6 månader sedan #524820 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Skit också.
Jag kastar mig in i debatten och rekommenderar tuggummi. Om du ändå är beroende, så kan du ju försöka dels ha någonting som du inte omgående får lungcancer av Dels så tror jag att om du lyckas bryta ciggbeteendet, så har du kommit halva vägen. Sluta med tuggummi borde väl gå att skjuta på framtiden, och tjejerna kanske applåderar :-) :!:

/notwoodstock