Skit också.

Mer
11 år 6 månader sedan #524082 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Skit också.
Melun kan säkert berätta hur du skall göra för att sluta röka för det har ju han lyckats med själv.
Mer
11 år 6 månader sedan #524087 av Melun
Svar från Melun i ämnet Skit också.
Du kan tänka på att begäret som kommer att ta nikotinet varar bara i två minuters omgångar. Så om du väntar ut begäret så går det över. Sen brukar det vara kritiskt efter tre till fyra veckor. Klarar man det så är chanserna stora att man lyckas, för då slutar det fysiska begäret att verka. Och då har man bara det psykiska begäret kvar som försöker övertala dig att det var kul och skönt att röka.
Mer
11 år 6 månader sedan #524198 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Skit också.
Men det är fortfarande svårt för att då lär panik ångesten komma tillbaka.
Jag använder ju tobak för att få bort panik ångest attacker.
Om jag kommer sluta röka så måste jag finna annan väg att kunna få bort panik ångesten som finns kvar. Det enda jag vet som lindrar panik ångesten är benso men det vill jag ej ha för att jag grovhatar medicin. Även om det är så vanlig hostmedicin eller antibiotika så tänker jag aldrig ta det igen.För att medicin är rävgift och det giftet dödar kroppen sakta och förstör hjärnceller så att man blir kontrollerad av illuminati o illuminati säger åt oss att vara deras slavar. Så om jag ej säger nej till medicin så lär jag vara illuminatis bitch. Så är synen på rökningen. Jag vill sluta men jag vill ej ha panik ångesten tillbaka.
Mer
11 år 6 månader sedan #524199 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Skit också.
ja e i samma situation.

cigg eller benso.?

tar cigg hellre då.

John 8:31-32.
Mer
11 år 6 månader sedan #524202 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Skit också.
Trax, har du provat hjälpmedel, typ låtsascigg

www.kostdoktorn.se/smart-cigarett/

Anchored in Christ ✟

Mer
11 år 6 månader sedan #524203 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Skit också.
Hm, någon som varnar för smartcigs företag. Kanske går hitta liknade ciggs någon annanstans.

www.svartlista.se/index.php/hals ... rtcig.html

Anchored in Christ ✟