Nytt hem!

Mer
10 år 6 månader sedan #618893 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Nytt hem!
Inga mer papper i framtiden - tack!

För en grej till som jag sen ska göra i framtiden – jag som har typ 50 stycken pärmar fullt med papper ska scanna av alla papper så jag inte har ett endaste pärm med papper. Alla pärmar med papper, CD och DVD - skivor ska bort. I framtiden ska jag scanna av alla papper och ha det på hårddisk.
Mer
10 år 6 månader sedan #618897 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nytt hem!
Vad har du på alla papper?
Mer
10 år 6 månader sedan #618898 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Nytt hem!
Oj, oj, oj - det är mycket det! Det kan jag inte skriva här för listan skulle bli alldeles för lång.
Mer
10 år 6 månader sedan #618901 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nytt hem!
Senast som jag var psykotisk för snart nio år sedan, kastade jag en massa räkningar och andra papper. De ska ju behållas i 10 år. Jag trodde att det snart var slut och döstädade. Mina anhöriga skulle få det lätt efter mig. Men så lätt förgörs inte ont krut.
Mer
10 år 6 månader sedan #618902 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Nytt hem!
Ok Geta, så kan det också vara tydligen. Men i mitt fall så handlar det mest om att jag tycker att pärmar och sånt bara skräpar när man kan ha allt på hårddisk. Min kvinna och jag vill ha mer stilrent i framtiden än vad vi har idag i vårt hem. Så det blir lättare att städa för henne!
Mer
10 år 6 månader sedan #618986 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nytt hem!
Är nöjd med mitt boende och vill inte byta. Försöker hålla nere på hushållsapparatur. Sopar helst fastän jag har dammsugare. Sopning är tystare, enklare och bekvämare.