Nytt hem!

  • yoki
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #620006 av yoki
Svar från yoki i ämnet Nytt hem!

Utomjordingen skrev: Ni kvinnor, kan Ni stryka så här?



Det där det kräver mer strykvana än jag har. Men snyggt är det. :D
Mer
10 år 6 månader sedan #620022 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet Nytt hem!
Jo visst gör det....:) eller kanske något för alla psykologer!
Mer
10 år 6 månader sedan #620413 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Nytt hem!
Ja, det var min kvinna med krav om städningen i det nya hemmet. Jag har också krav som jag vill ha i det nya hemmet - i framtiden! Jag vill ha en egen hörna där jag kan ha som verkstad med arbetsplatsutrustning och kan arbeta typ, löda och sånt. Idag har jag bara ett kontor.
Mer
10 år 6 månader sedan #620464 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nytt hem!
Hur många rum har ni i er lägenhet, Utomjordingen?
Mer
10 år 6 månader sedan #620480 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Nytt hem!
Jag och min kvinna (mest jag) bor på 80 kvm – 3 rum och kök. Men så har min kvinna ett hem till i närheten av vårt hem tillsammans med sin syster som har 2 st. boenden. Min kvinna brukar bo där också när hennes syster inte bor där, hennes syster är bara där på semestertider. Så man kan väl säga att jag bor mest här ensam. Samtidigt som jag och min kvinna har planer på ett helt nytt hem i framtiden. Men det är flera saker som först måste in och spela in om hur det ska bli framöver. I dagsläget avvaktar vi och nu är det som det är. Det kan också sluta sen i slutändan att jag blir skriven helt alldeles ensam här. Det kan kanske låta lite rörigt men så är det när man lever tillsammans med någon och så har vi våra stormar!
Mer
10 år 6 månader sedan #620610 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nytt hem!
På sätt och vis verkar du vara särbo, Utomjordingen. mopa är också särbo, så du är inte ensam om detta här. Betalar din kvinna någon hyra för att hon disponerar sin systers lägenhet?