Nytt hem!

Mer
10 år 6 månader sedan #619296 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Nytt hem!
Ja, ett nytt hem utan sladdar är ju drömmen för min kvinna! :tummenupp Tack för tipset!
Mer
10 år 6 månader sedan #619438 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nytt hem!
Jag kommer ihåg för 15 år sedan, så pratade man om att internet skulle man få via elnätet, men det har varit tyst om detta sedan.
Mer
10 år 6 månader sedan #619518 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nytt hem!
Har du försökt med IKEA, Utomjordingen:
www.ikea.com/se/sv/catalog/categ ... ces/16195/
Mer
10 år 6 månader sedan #619530 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nytt hem!

Admin1 skrev: Jag kommer ihåg för 15 år sedan, så pratade man om att internet skulle man få via elnätet, men det har varit tyst om detta sedan.

Admin, det finns modem för det, men eftersom det är starkström i tråden verkar de ha gått ifrån det. Här finns dock en lösning för hemmabruk www.kjell.com/fraga-kjell/hur-fu ... inkoppling

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 6 månader sedan #619532 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nytt hem!
Redan 1959 när jag var nio år gammal, sade jag till mina syskon som är bra mycket äldre, att varför kan de inte ha kabeltv eller radio genom el urtaget? De skrattade åt mig och sade, det förstår du väl att det inte går, det är ju starkström i el urtaget. Jag envisades dock och framtiden gav mig till slut rätt. Men suck! Det var ju 1959 jag ville ha tillgång till kabeltv!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 6 månader sedan #619940 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Nytt hem!


Direkt Google Översätt:

"Är du en ensam ungkarl som för livet av dig, inte kan vika dina kläder på rätt sätt? Den Foldy robot borde hjälpa dig dock, eftersom det kommer att fungera kommandon ingått ett datorprogram samtidigt förlita sig på en rätt placerad takmonterad kamera som hjälper lokalisera och vika tvätten på rätt sätt varje gång. När flera fällbara instruktioner har skrivits in, är du fri att göra andra saker medan Foldy får jobbet gjort på ett tillfredsställande sätt. Kudos till professor Masahiko Inami och hans team vid Keio University för att drömma upp Foldy."

[youtube]oDpNbCH5Y-U[/youtube]