Öltråden

Mer
6 år 5 månader sedan #991625 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Öltråden
Fick en stora Ölboken i present en jul utav mitt ex, inte billig heller, men om någon ville läsa på om Öl köp den, men som sagt den är dyr.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #991627 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Öltråden
Ett öl som jag inte köpte, det var för att beskan var inte avvägd så det var för stark beska och det var då Falcon, köpte ingen på många år, innan jag för inte så länge sedan verkar det vara någon annan som stipulerar beskan, förre bryggmästaren har tydligen gott i pension och jag var beredd på ett öl jag egentligen inte ville dricka, men nya kvastar kvastar bäst och ölet var faktiskt gott, som natt och dag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #991629 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Öltråden
En varning dock använd inte malört...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #991643 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Öltråden

ispegelland skrev: det känns som om vin vore det bästa med tanke på sockerhalt. Det smakar ju i allafall lite surare.

Det finnes rødviner og hvitviner med høyt sukkerinnhold. Går man for de tørre vinene, er det lite sukker i disse.
Mer
6 år 5 månader sedan #991652 av memphis
Svar från memphis i ämnet Öltråden
Då ska jag köpa ett torrt vin IngeF. En box! :) Och om du hade vägarna förbi skulle jag bjuda dig!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 5 månader sedan #991657 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Öltråden
Ja, jag har inte smakat vin på väldigt länge! Kanske du kan lära mig hur man dricker vin ispegelland?

Vars är världen på väg?