Öltråden

Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1117961 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Öltråden
Den variant av korkskruv jag har och enligt jag är bäst finns inte med här. köp en där man bara skruvar på korkskruven så är den öppen bara genom att skruva på korkskruven. Du har att välja på här Geta
www.kitchentime.se/sv/k/servering/vintillbehor/korkskruvar



Denna verkar fungera som jag beskrev
www.kitchentime.se/sv/p/korkskruv-rod-31825888

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1286281 av Stoneage
Svar från Stoneage i ämnet Öltråden
Gillade denna tråden, lyfter den, kanske någon annan finner den intressant.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1286328 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Öltråden
-Denna sätt på toppen på flaskan och bara skruva krävs inget dragande bara skruva
www.kitchentime.se/p/korkskruv-soft-touch-svart

Bara ta bort ev folie innan

Har haft stora ölboken den "slängde de

Det godaste ölet i dag är Höga Kusten ett helmaltsöl dyrt påkostat det känns på den genuina maltsmaken och inte utblandat med en massa vatten, råfrukt och socker samt bryggt på vad jag tror enligt de tyska renhetslagarna för för öl. Kan rekommendera det, genuint hög stamvört styrka och dyrt öl att tillverka

Norrland Guld må ursäkta, men Höga Kusten är godare med genuin maltsmak och högre stamvörtstyrkan dvs mindre vatten och därmed mer välsmakande

Geta skrev: Får inte köpa lådvin för min syster. Vinflaskor med kork lyckas jag inte få upp, så det blir sällan vin.

Ta av folien sätt denna på toppen enklast möjliga bara snurra överst den som ser ut som en vingmutter ingen styrka behövs korken kommer upp utan att behöva dra på något sett. Jag har en liknande du får den om du kommer hit och nej, jag står inte utan om du ta emot den.
www.kitchentime.se/p/korkskruv-soft-touch-svart

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1286603 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Öltråden
Ölboken kan finnas på secondhand för en tia. Varför slängde de böcker för? Verkar egendomligt.
Mer
3 år 6 månader sedan #1286633 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Öltråden
De slängde allt som stod, det inbegriper bokhyllan med bla Stora ölboken om det inte var uttryckligen stod på sparas får ej slängas det var mycket som slängdes bla ett litet slagbord jag hade behövt i ett mindre kök, trots muntligt tillsägelse även fåtöljen jag satt vid datorn på. Ingen stol sparades utan första tiden satt jag i balkongstolar, ty därute gjorde de ingenting men bordet på balkongen samt "gräsmattan" på balkongen blev slängda då det stod i lägenheten då de tidigt innan försommaren var här och gjorde jobbet. Med facit i hand borde jag varit på plats och verkligen synat vad de gjorde, natten innan reste jag tält på campingplats för jag vet hur svårt det är hårt att jobba med någon som övervakar vad man gör. Gav dem en frihet jag inte borde gett dem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1286914 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Öltråden
Lista vad de slängt och be godemannen att fixa ersättning för det.