Vad säger ditt kylskåp om dig?

Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1256682 av Nissegossen
Glöm inte att ett kylskåp kan finnas en kontakt med webben, så att den går att hacka, ifråga om röststyrning...

Så det går att hacka sig in i kylskåpet
Vad jag har i kylskåpet just nu vet jag inte, men den är knökfull

Vill ha tag på antingen färsk makrillfilé eller rökt makrill eller kippers för att få användning för den färska spenaten jag har. den passar bra att ha stuvad till

Kippers är rökt böckling

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1256927 av krokus

Pimed skrev: Bananer
Pastasallad
Yoghurt
Spenat juice
Lätt och lagom
Ost
Johnnys senap
Chilisås
Äpplen
Morötter
Broccoli
Hallon
Blåbär
Granatäpple
Passionsfrukt
Gula camel
Kaliber vita

Bananer ska inte ligga i kylskåpet. de blir då bruna i förtid.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1256930 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad säger ditt kylskåp om dig?
Nej det är bara skalet som blir brunt. Gröna bananer är nyttigaste och håller längre det nyttiga i kylskåpet även om dom blir bruna.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1256934 av krokus
Pimed,
I kylskåpet är det max +8 grader.

iform.se/nyttig-mat/kostrad/ska-bananer-ligga-i-kylskapet
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1256954 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad säger ditt kylskåp om dig?
Då måste jag ha blandat ihop det. Mycket konstigt.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1257000 av Nissegossen
När ni inleder ett samtal med kylen akta er den sparkar tillbaka om ni skäller på den, samt vägrar öppna dörren för er, behandlas varsamt.

Akta er kylen skvallrar, en tjej, hon går först in på toa, nästa plats kylen står en räcka med starköl där, inte rent på toa, hej, jag drar. ett sällskap, en tjej går in på toa, när hon kommer ut, är samtalet, rent, eller i helvete,inte rent, vi drar. Som en granne som kom upp med flak starköl sade, här inne ser ju ut som det gör, men på toa där var det rent. Jag sade, jag vill också ha en ren toa, därför är den och diskbänken något jag håller efter samt att hemtjänsten har en del, där jag inte vet vad de gör.

Hemtjänsten måndag det förlorade jag en orörd förpackning (Långa många) pappersnäsdukar, orörd ej öppnad, samt glas och och bestick saknar jag en hel del av. Kan bara säga, jag tappar grejer som jag varken slängt eller annat, försvinner mystiskt. Något för privatspanaren Geta. Ett lämpligt val. Hon får leta första meningen till en deckare här

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.