Anonymous

Mer
8 år 5 månader sedan #784950 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Anonymous
Anonymous består mest av amatörer vad gäller hackning, men det finns en mindre grupp, som är väldigt duktiga på att hacka.
Mer
8 år 5 månader sedan #785018 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Anonymous

Admin1 skrev: Anonymous består mest av amatörer vad gäller hackning, men det finns en mindre grupp, som är väldigt duktiga på att hacka.


Finns hacktivist gruppen av anonymous, de hackade cia,pentagon och många andra skyddsnät. De är kända för det.
Mer
8 år 5 månader sedan #785105 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Anonymous
Jo, det finns riktigt duktiga hackare i Anynomous, men de flesta kan bara göra enkla saker, som DDOS attacker.
Mer
8 år 5 månader sedan #785543 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Anonymous
Anonymous tillhör nutiden och framtiden. De har en låg profil, smart marknadsföring, smart nätverk och jobbar för de goda krafterna. Mot terror, förtryck, korruption och till försvar för demokratin som, trots alla de svagheter denna för med sig, ändå är den enda framkomliga vägen för vår värld.
Mer
8 år 5 månader sedan #785546 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Anonymous

Admin1 skrev: Jag har funderat tidigare att söka hjälp från Anonymous om jag får problem med scientologerna. De kan då hacka scientologernas svenska sajter, så jag själv slipper att riskera att åka dit. Anonymous har tidigare angripit scientologerna, så de känner till dem och ogillar dem.


Har du haft problem med scientiologerna?
Mer
8 år 5 månader sedan #785548 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Anonymous
Ja, det har jag haft. Blev hotad av en man som till 100 % var scientolog för han ville skriva om kapitlet om antipsykotika i självhjälpsboken, vilket han inte fick. Det var skumt för han dök upp kvällen innan jag skulle göra sajtens största uppgradering någonsin. Antagligen trodde han att jag skulle ge med mig på grund av stressen med uppgraderingen. Det var 4 - 5 år sedan, men jag är fortfarande skitförbannad på honom. Skulle jag ha honom här så skulle han få tillbringa månader på sjukhus med världens största blåtiror som Guiness Book of records skulle vara intresserade av.