Favoritdryck

Mer
7 år 11 månader sedan #829001 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Favoritdryck
Ja, någonstans mellan 65 och 75 kronor får man ge för en pizza här beroende på vad man beställer. Sallad alltid, dricka ingår antagligen i en lunch om man nu äter vid den tiden och då får du ta med det hem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 11 månader sedan #829004 av Geta
Svar från Geta i ämnet Favoritdryck
Starbucks ska finnas på centralen i Göteborg. En fryst mozzarellapizza kostar 25 kr.
Egengjord pizzasallad kan inte kosta mycket.
Mer
7 år 11 månader sedan #829020 av Pentagon
Svar från Pentagon i ämnet Favoritdryck
Bloody Mary är gott och nyttigt med grönsaker som tomatjuice,selleri,tabasco,salt & peppar. Sen är det en ingrediens till fast jag minns inte vad den heter...
Mer
7 år 11 månader sedan #829053 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Favoritdryck
Det var en på krogen, medan en tjej var på toa, så kikade han på vad hon hade i handväskan och hittar en tampong. Han gick genast och ställde sig i baren och beställde en tomatjuice, ställer glaset på bordet stoppar i tampongen och när hon kom tillbaka vart hon sur på honom.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 11 månader sedan #829076 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Favoritdryck
Apelsinjuice
Mer
7 år 11 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #829189 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Favoritdryck
Jag kan uppskatta en flaska Coca-Cola, det är gott. Men jag föredrar Dr Pepper. Smakar den av körsbär?

Till mat blir det oftast vatten. När jag går till mina föräldrar och äter, vilket händer ibland, brukar jag ta med mig en öl. Läsk är inte mitt förstaval till mat.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.