Favoritdryck

Mer
7 år 11 månader sedan #829865 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Favoritdryck
Mjölk ftw

/Dave
Mer
7 år 11 månader sedan #829884 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Favoritdryck

Fantasio skrev: Tack för tipset, men jag köper min dryck färdig, jag är inte praktiskt lagd. Bultöl har jag hört talas om, den gör intagna i fängelse. Jag läste receptet och det lät inte speciellt gott.

Med lite socker i botten går medicinen ned.

I princip kan du använda socker, vatten, jäst det räcker. Sedan kan du i.o.f blanda in kryddor, frukt och annat och komponera din egen dricka efter tycke och smak. Prova det recept jag gav dig. Du blir nöjd.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 11 månader sedan #830016 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Favoritdryck
Lingondryck är gott, men dyrt. Intressant att smaka, i alla fall.
Mer
7 år 11 månader sedan #830019 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Favoritdryck
Ibland har jag köpt Festis. Speciellt sugen blir jag under den varma årstiden. Den tycker jag släcker törsten rätt så bra.
Mer
7 år 11 månader sedan #830025 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Favoritdryck
Isvatten är billigt och känns gott, även om min tes är att isfabrikationen kräver en insats.
Mer
7 år 11 månader sedan #830060 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Favoritdryck
På Lillhagen på de avd som var delade, häften unga sjuka och de andra var kroniker skadade för livet. Där stod stora rostfria kannor med sur saft. Det var en smak av lingon och det fanns plats för rena glas och använda. Det var gott och släckte törsten. På de nyare avd fanns inte de kannorna, vilket jag tyckte var synd.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum