Jag slängde ut TV:n!

Mer
7 år 8 månader sedan #861371 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Jag slängde ut TV:n!
Samma här - ser mest på storbild när jag hyr filmer! Jag hade förr HDMI sladd från datorn till platta TV:n och hyrde filmer via Internet. Med denna relativa nya datorn så måste jag köpa en nyare version av HDMI sladd (även trådlös HDMI går det att få till denna datorn och Tv:n) för att kunna se från datorn till Tv:n. Har inte blivit av att jag har köpt en ny HDMI för jag har inte direkt känt för att se på filmer.
Mer
7 år 8 månader sedan #861530 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag slängde ut TV:n!

IngeF skrev: Jeg har TV, men ser nesten ikke på TV. Det brukes til filmseing


Jag har sett många intressanta norska TV-program bl.a om folk som bodde väldigt otillgängligt.

Vad är det för fel på din DVD-spelare, Fantasio?
Mer
7 år 8 månader sedan #861543 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jag slängde ut TV:n!
Det är fjärrkontrollen. Jag får igång den, men den reagerar inte på alla knapptryck, detta trots nya batterier. Jag får igång t ex Simpsons, men kan inte klicka mig fram till svensk text. Irriterande!
Mer
7 år 8 månader sedan #861602 av Elly
Svar från Elly i ämnet Jag slängde ut TV:n!
Själv har jag mest tvn som ett sällskap. Ser helst dokumentärer verkligheten om jag ska titta i bland
Mer
7 år 8 månader sedan #861643 av björk
Svar från björk i ämnet Jag slängde ut TV:n!
Jag köpte mitt TV-ställ innan dom hann göra den speciella drive-
in kuppen på expert! Mycket märklig händelse som väcker ett sjok
frågor. Totalt absurt att köra rätt in i en butiks fönster. Måste vara ngn idiot fåne
med dolda motiv i underton. Som ser de som ett synonymt litet legitimt gage,
det där tillskottet av plötslig materia. Jag lynchade dem rätt bra valde o vrakade
och tog ut sötman. Till sist blev de B-K av de. Och en avdankad liten hemmakväll filial.
Bredvid. Såna här planerade stötar är svår för kvinnor att hantera. Någon impulsiv,
best måste ha tagit tilltag som grundar sej måhända på en rad misslyckanden som senare
leder till total slentrian. Något fd böss. Det brukar va snöbolls effekten eller den högst triviala
ketchup effekten som får vikt tonvikt i knepiga rättshaverister. Tror inte ens att dom har några
anspråk av normal karaktär utan de ser de av vikt att sprida de de alltid gjort. Svårare än så e de
inte. Angående drive in kuppen.
Mer
7 år 8 månader sedan #861650 av vespire
Svar från vespire i ämnet Jag slängde ut TV:n!
Geta med flera:

Jag har aldrig menat att dissa ensamma människor. Jag har själv känt mig ensam. Det jag menade var helt enkelt bara det jag skrev. Har man ingen familj så kan TV:n absolut fylla ett tomrum i livet hemma! Tur är väl det, eller?