Vad är din erfarenhet av ensamhet?

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 4 månader sedan #1002356 av
Bra lösning låt dom själva välja då kan man fråga dom imnan man går och handlar!
Då blir alla nog nöjda och glada!
Men jag tror det inte blir hemmalagad pizza! Men vem vet? Här i uppsala har vi en riktig helchill och grymt god pizzeria så det blir att man går dit! Dom finns just nu bara i uppsala men sjutton vad goda pizzorna är! Riktiga finsmakare går dit och käkar! Dom har två pizzerior bara och det är här i uppsala! Men dom har fått förfrågningar från andra delar av landet men tackat för tillfället nej!
Mer
6 år 4 månader sedan #1002357 av Nissegossen
Min egen kokbok har med ålder fått fötter och den finns inte längre i lägenheten

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 4 månader sedan #1002358 av
Har nån tagit den eller vad är det som har hänt? Just det nej jag har inga kokböcker! Aldrig haft!
Mer
6 år 4 månader sedan #1002359 av Nissegossen

LonelyisBack skrev: Bra lösning låt dom själva välja då kan man fråga dom imnan man går och handlar!
Då blir alla nog nöjda och glada!
Men jag tror det inte blir hemmalagad pizza! Men vem vet? Här i uppsala har vi en riktig helchill och grymt god pizzeria så det blir att man går dit! Dom finns just nu bara i uppsala men sjutton vad goda pizzorna är! Riktiga finsmakare går dit och käkar! Dom har två pizzerior bara och det är här i uppsala! Men dom har fått förfrågningar från andra delar av landet men tackat för tillfället nej!

Nja, du behöver inte fråga de som vill äta i förväg fråga dem, utan de får ta det som bjuds och då kan själv räkna ut vad de vill äta och förmodligen den/de som är vegetarianer vet du nog vilka de är. Köp efter eget huvud och låt alla välja av det du har hemma. Att fråga alla är lite över vad de vill ha, det behöver du inte göra. Tänk själv ut vad du kan komma på.

Jag är nu missnöjd med det tangentbord jag har. När jag satt här i morse tidigt vägrade det tangentbordet jag brukar ha, har slutat fungera och ersättningen missnöjd med och ett nytt tangentbord som jag vill ha är mycket dyrt.

Just nu slutar jag skriva pga det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1002360 av Nissegossen

LonelyisBack skrev: Har nån tagit den eller vad är det som har hänt? Just det nej jag har inga kokböcker! Aldrig haft!

Ja, jag brukar visa besökare på olika böcker och har sagt mitt lov om dem så de har gått upp i rök

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1002361 av Nissegossen
Antingen lånat dem och de har glömt adressen eller har försvunnit av andra skäl som jag själv inte råder över.

Numera får folk låna en bok i taget och när de kommer hit igen plågar jag dem med att säga, först en bok när du läst den kom hit och låna nästa bok, men den förra tillbaka först

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum